مزیت های معماری داخلی از سبک های پرطرفدار طراحی داخلی سبک های سنتی ایرانی می باشد که هلگر آن را به بهترین شکل پیاده سازی می کند. دکوراسیون سنتی که مربوط به ادوار گذشته  می باشد و سال‌ های زیادی است که از رشد و شکوفای آن گذشته است.

شرکت معماری داخلی هلگر با داشتن سال ها تجربه در حوزه دکوراسیون این سبک را به گونه ای خلق می کند که باعث شده است طرفداران زیادی پیدا کند. ایجاد این سبک از معماری داخلی در منزل احساسی نوستالژیک در فرد ایجاد کرده و  خاطرات شیرین و جذاب گذشته را برای آن ها نمایان می کند.

 

استفاده از اکسسوری های سبک دیگر مزیت هلگر

 

در معماری سنتی ایرانی می توان از انواع قالیچه های دست بافت بهره گرفت . همچنین از انواع کرسی ها برای فضای نشمن، چراغ نفتی ها و صندوقچه های بزرگ در دیزاین داخلی استفاده کرد. استفاده از نقاشی های کلاسیک و مدرن روی دیوار از دیگر مزیت های معماری داخلی هلگر  ما محسوب می شود.

در داخل منازل به سبک سنتی نیز می توان ازمهره های فیروزه ای، سماورهای قدیمی به شکل زغالی، ظرف و ظروف مسی، استفاده کرد.

چوب، پشم و پارچه های طرح دار، پارچه هایی با الگوهای بته جقه، شمعدان، آب نما و گل های شمعدانی همگی شامل اکسسوری هایی هستند که استفاده از هر یک از آن ها در دکوراسیون داخلی یک مزیت محسوب می شود. همچنین برای داخل حیاط نیز می توان از حوضچه هایی با ظاهر سنتی همراه با ماهی های رنگارنگ استفاده کرد.

 

استفاده از قالیچه در معماری سنتی ایرانی

استفاده از قالیچه های رنگی و زیبا برای دکوراسیون داخلی منازل امری ضروری می باشد.استفاده از آن ها باعث زیبایی هرچه بیشتر آن ها می گردد. شرکت معماری داخلی هلگر تمامی این موارد را در خدمات خودش به خوبی پیاده سازی می کند و هیچ کدام از  آنها را حذف نمی کند.

فرش یکی از نشانه های اصلی فرهنگ و صنعت مردم ایران زمین محسوب شده است . از گذشته های دور تا به امروز بوده در داخل نشیمن گاه و یا حتی در حیاط خلوت ها مورد استفاده قرار می گرفت. برای اجرای سبک های تلفیقی و یا انتقالی که ترکیب دو سبک مدرن و سنتی محسوب می شوند. استفاده از فرش های ایرانی احیا کننده این مورد هستند

استفاده از رنگ ها در دیزاین داخلی

همانطور که می دانید هر سبکی از معماری داخلی دارای ویژگی ها، ریزه کاری ها و متعلقات خاص خود می باشد که دست یه دست هم در زیباتر شدن فضا اهمیت دارند. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در طراحی باید به آن توجه کرد، نحوه استفاده از  رنگ ها می باشد. در سبک های  سنتی ایرانی برای دیوار و درب ها رنگ های خنثی را مورد استفاده قرار می دهند. برای  تغییر روی رنگ های دکوراسیون شودباید آن ها را ا معطوف کرده به قطعات بزرگ و مبلمان تبدیل کرد.  برای مثال  از رنگ ‌های مختلف مثل آبی، قرمز، قهوه‌ای و مشابه آن ها می توان برای رومبلی مورد استفاده قرار داد.

 

استفاده از چوب ها در دکوراسیون داخلی

 

چوب جزو متریالی محسوب می شود که در طراحی داخلی هم برای سبک های سنتی و هم مدرن مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع می توان گفت که چوب عنصر کلیدی و مهم  در سبک های سنتی ایرانی محسوب شده است. شرکت دکوراسیون داخلی  چوب هایی که  دارای رنگ تیره هستند، معمولا  از کیفیت و طول عمر بیشتری برخوردار هستند.

چوب هایی همچون چوب گیلاس، افرا و ماهون جزو چوب های تیره محسوب شده که برای ریدیزاین داخلی از کیفیت خوبی برخوردار هستند. از این چوب ها همچنین می ‌توان برای ساخت مبلمان مورد استفاده قرار داد. استفاده از کف پوش چوبی در منزل هم می ‌تواند یکی از پارامترهای طراحی به سبک سنتی باشد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *