تقسیم-بندی-فضاها

 

تقسیم بندی فضا در معماری داخلی : همانطور که قبلا به آن اشاره شد، یکی از تکنیک های مهم معماری داخلی تقسیم بندی فضاها بود. این تکنیک در دکوراسیون داخلی بسیار مهم است.

معماری داخلی قبل از انجام هر دکوری در فضا باید دسته بندی کرد و این خود باعث جذابیت بالا در پروژه می شود.

تفکیک فضا و یا همان تقسیم بندی فضاها از کارهای ساده به شمار نمی رود و جزو سخت ترین فرایندها در دکوراسیون داخلی محسوب شده است. شرکت معماری داخلی خانه هایی که مساحت کوچکتری دارند، بحث تفکیک سازی فضا در آن ها مشکل تر است. در این بخش برخی از تکنیک های مهم در خصوص تقسیم بندی فضاها را برایتان شرح می دهیم. شما را به ادامه مطالب این بخش دعوت می کنیم:

 

استفاده از رنگ ها در دکوراسیون بخش بندی

 

یکی از بحث هیا مهم و اساسی به انتخاب نوع رنگ ها مربوط است که به تفکیک فضاها نیز بستگی دارد. برای مثال می توانید برای تفکیک دو فا از یکدیگر از دو رنگ مختلف استفاده کنید. برای به کار بردن صحیص از این رنگ ها باید نکات زیادی را در نظر داشته باشید: برای مثال نوع کاربری فضا نقش مهمی در انتخاب رنگ ها دارند.

می توانید در مکان هایی که دارای مساحت های کمتری هستند از رنگ های مشابه به هم استفاده کنید. معماری داخلی هلگر این کار باعث می شود تا انرژی زیادی از محیط خود بگیرید.

بخشی از فضا را می توانید برای قرار دادن میز کار در نظر داشته باشید.  استفاده از رنگ هایی مانند زرد و بنفش انرژی شما را دو چندان می کند و یا رنگ های آبی و سبز آرامش زیادی به شما می دهد.

استفاده از کاغذ دیواری های مختلف

 

علاوه بر بحث رنگ ها استفاده از کاغذ دیواری نیز می تواند در تقسیم بندی فضا نقش داشته باشد . از دو کاغذدیواری که مدلهای آن ها متفاوت است می توانید برای جداسازی فضاهای مختلف در دکوراسیون استفاده کنید.  این کاغذ دیواری ها میدانیم هم خوانی لازم را با هم دارند، یا به گونه ای هستند که استفاده از هریک از آن ها تکمیل کننده دیگری است. از کاغذ دیواری می توان برای کاربردهای مختلفی استفاده کرد.

اگر افراد در انتخاب نوع کاغذ دیواری خانه خود دارای ابهاماتی هستند، می توانید از مشاوره رایگان مجموعه ما استفاده کنید تا کارشناسان ما شما عزیزان را کمک کنند. فرش ها نیز در تفکیک فضا تاثیرات زیادی داشته اند. برای سالن می توانید از یک فرش و برای فضاهای دیگر از جمله اتاق خواب ها از فرش های دیگر استفاده کنید. با این کار به راحتی می توانید قسمت های مختلف خانه خود را تقسیم کنید.

 

تقسیم بندی فضا در معماری داخلی هلگر

 

یکی از نکات مهم در رابهطه با تقسیم انواع فضاها در معماری داخلی این است که حتما نباید از وسایل برای تفکیک فضا استفاده کنید، گاهی ممکن است ایجاد یک ارتفاع کوچک در سطح خانه ، باعث تفکیک فضاها از هم گردد. برای این کار می توانید با استفاده از پنل های چوبی و حتی تخت خواب ها ایجاد یک سطح بالاتر از سطح تراز کنید. استفاده از ایینه در سبک های مدرن و کلاسیک امروزه بسیار مرسوم است.

آیینه های قدی می تواند گزینه مناسبی برای تفکیک فضاها به شمار بیاید. استفاده از این مورد بسیار کاربردی بوده و فق مختص جداسازی فضاها نیست. استفاده از آینه به شما در ایجاد چشم اندازی طبیعی کمک زیادی می کند. شرکت معماری داخلی هلگر با سال ها تجربه در این حوزه توانسته است بهترین خدمات را به شما عرضه کند. مفتخریم میزبان شما باشیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *