سقف-شیبدار

طراحی داخلی ویلا دوبلکس یعنی انجام یک سری فعالیت برای بهبود کارکرد فیزیکی و روانی فضاهی داخلی که تمامی این موارد تاثیرات فوق العاده مثبتی بر روی روحیات افراد می گذارد. به عبارتی کیفیت فضای داخلی تاثیر مستقیمی بر احوال و روحیات و شخصیت انسان گذاشته و به همین دلیل معماری داخلی  بسیار حائز اهمیت است و باید حتما به آن توجه نمود. ما در ادامه ی مطلب قصد داریم در خصوص مواد مهم و حائز اهمیت در معماری داخلی ویلا دوبلکس صحبت نماییم:

نور در طراحی داخلی ویلا دوبلکس

نورپردازی جزو مواردی می باشد که به طور کلی حائز اهمیت است و اگر فضای داخلی در متراژ بالایی باشد، شرکت دکوراسیون داخلی اهمیت نور چندین برابر می شود. نورپردازی مناسب می تواند فضای داخلی را بسیار چشم نواز نماید و بر روی جنبه ی زیبایی به شدت موثر است.

معماری داخلی ویلا بافـت مشخصـه ای از یک شیء می باشد که با لمس کـردن یا دیدن به چشـم می‌آید. شرکت دکوراسیون داخلی بافت می‌تواند نرم یا خشن، کشیده یا برجسته، زبر یا مخملی و یا ابریشمی ‌باشد. معماری داخلی پوسته‌ها و سطوح فضایی معمولاً بسته به عملکرد هر فضا تغییر می‌کند.

رنگ در معماری داخلی ویلا دوبلکس

در علم هنر و معماری نور را خاصیت بصری فرم می دانند. به عبارتی عنصر فرم از طریق رنگ معنا می‌یابد. رنگ در معماری داخلی کلیه احساسات فرد را تحت تأثیر قرار می دهد. در هنگام اعمال رنگ توجه به سلایق و همچنین خصلت های روانی فرد ضرورت دارد. شرکت دکوراسیون داخلی

انواع مختلف سبک ها

در هنگام طراحی داخلی هر فضایی تبعیت از اصول و قواعد یک سبک بسیار حائز اهمیت می باشد. مدل های مختلفی از سبک برای معماری داخلی وجود دارد که رایج ترین آن ها سبک کلاسیک و مدرن می باشد. معماری داخلی کلاسیک به طور عمده یک سلیقه مردم‌ پسند است شرکت دکوراسیون داخلی و بیشتر مربوط به اصول دکوراسیون قصرهای لویی‌هاست و در انواع اصیل و دقیق هنوز کاری قابل ستایش است. در طراحی به سبک کلاسیک از عناصر ساخته و پرداخته شده، شرکت دکوراسیون داخلی از چوب طبیعی به وفور استفاده می شود و به همین علت پیاده سازی و اجرای این سبک غالبا با هزینه های بسیاری همراه است. کلیه طرح هایی که در سبک کلاسیک استفاده می شود نشانه ثروتمندی و تعلق به لایه‌های روشنفکری و بالاتر جامعه می باشد.

سبک دیگری که مانند سبک کلاسیک طرفداران بسیاری دارد، سبک مدرن می باشد. در معماری داخلی مدرن تنها آسایش فیزیولوژیک فرد استفاده کننده مورد توجه بوده و حائز اهمیت است. فرم‌ها و حجم‌ها در سبک مدرن به شکل عریان، ساختار خود را به نمایش گذاشته و اهدافی عالی و خیالی را دنبال نمی‌ نمایند و به همین دلیل کار طراحان برای اجرا و پیاده سازی سبک مدرن به مراتب دشوارتر است. شرکت دکوراسیون داخلی کشف نشانه‌های خاطره‌انگیز در چنین محصولاتی دشوار و پیچیده است و بیش از آنکه تحت تاثیر فرم‌ها و شکل‌های کلاسیک باشند دارای علائم و نشانه هایی‌ از اندیشه‌های جدید می باشند. نکته ی قابل توجه آنکه طراحی داخلی مدرن بیشتر بر کیفیت فوق‌العاده مواد، کیفیت بالای اتصالات آنها به هم، و ایده جذاب و هنرمندانه تاکید دارد.

جمع بندی

همانطور که گفتیم طراحی داخلی برای بهبود فضای داخلی انجام می شود که به طور مستقیم بر روی احساسات و اندیشه ی افراد تاثیر می گذارد. در معماری داخلی به طور معمول یک سری اصول وجود دارد که طراحان داخلی به آن واقف می باشند و در طراحی آن ها را پیاده سازی می نمایند.  شرکت دکوراسیون داخلی یکی از اصول بسیار مهم در طراحی داخلی بحث نورپردازی می باشد. نورپردازی مناسب در جنبه ی زیبایی فضای داخلی کاملا موثر است. نوع بافت، نوع رنگ و انتخاب سبک مناسب موارد دیگری می باشند که در طراحی داخلی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *