طراحی-داخلی-ساختمان

طراحی داخلی ساختمان و دکوراسیون در واقع به معنای خلق فضا به نحوی بسیار زیبا و چشم نواز است که از کارایی های لازم نیز برخوردار باشد. برای طراحی داخلی ساختمان و دکورراسیون چیزی که بیش از هر چیز باید به آن تسلط و اشراف کامل داشته باشید، آشناییت با سبک های طراحی است. در ادامه ی مطلب قصد داریم در خصوص انواع سبک هایی که در طراحی داخلی ساختمان و دکوراسیون داخلی به کار برده می شود صحبت نماییم

 

دکوراسیون داخلی به سبک ایرانی ها

 

برای شرح دکوراسیون داخلی به سبک ایرانی ها باید گفت که این مدل از دکوراسیون دارای یک سری مشخصات و ویژگی هایی می باشد که دارای ارزشی خاص و فوق العاده است. مشخصات و ویژگی هایی مثل طراحی مناسب، محاسبات دقیق، فرم درست پوشش، رعایت مسائل فنی و علمی در ساختمان، ایوان های رفیع، ستون های بلند و در نهایت تزئینات گوناگون که هریک در کمال سادگی جلوه گر سبک معماری داخلی ایرانی است.

 

دکوراسیون به سبک سنتی

 

در سبک سنتی چیزی که بسیار دیده می شود جزئیات سبک کلاسیک است. این سبک اثاثیه مجلل و فراوانی لوازم جانبی را ارائه می دهد. شرکت معماری داخلی  این موضوع ریشه در حساسیت های اروپایی دارد. در دکوراسیون سنتی از عنصر چوب به وفور استفاده می شود و اغلب لوازم موجود در این سبک به رنگ تیره است. در این  سبک بافت ها و خطوط منحنی بسیار به چشم می خورند.

 

معماری داخلی  به سبک معاصر

 

مدرن و معاصر جزو آن دسته از سبک هایی هستند که اغلب به جای یکدیگر مورد استفاده واقع می شوند.  طراحی داخلی ساختمان و دکوراسیون اما این دو سبک دارای تفاوت های اصلی ای با یکدیگر می باشند. سبک مدرن سبکی است که برداشت و تفسیری بسیار سختگیرانه  از طراحی دارد و در قرن بیستم آغاز شد. شرکت دکوراسیون داخلی در سبک معاصر ممکن است خطوط منحنی بسیاری را ببینید و این در حالیست که در سبک مدرن خطوط منحنی وجود ندارد. در حال حاضر طراحی داخلی ساختمان و دکوراسیون به سبک معاصر بسیار پرطرفدار است.

 

دکوراسیون به سبک اسکاندیناوی

 

در طراحی دکوراسیون به سبک اسکاندیناوی، سادگی زندگی در کشورهای شمالی موج می زند. طراحی مبل اسکاندیناوی ساده و اغلب شبیه کار هنری است. در این سبک سعی می شود تا حد امکان از روشنایی طبیعی برای فضای داخلی استفاده شود. لوازم جانبی کم و  وجود اسباب و اثاثیه کاربردی جزو ویژگی های دیگر سبک اسکاندیناوی می باشد.

 

دکوراسیون به سبک فرانسوی

 

رنگ های گرم و خاکی نشان دهنده سبک طراحی کشور فرانسه هستند. در طراحی به سبک کشور فرانسه ازرنگ های نرم و گرم از قرمز، زرد یا طلایی و مواد طبیعی مانند سنگ و آجر به وفور استفاده می نمایند. طراحی به سبک کشور فرانسه می تواند شامل مجموعه ای از ظروف چینی مزین و روتختی سنگین و روپوش تخت خواب باشد.

 

دکوراسیون به سبک صنعتی

 

سبک صنعتی سبکی است که از انبار یا زیر شیروانی شهری الهام گرفته است. در بسیاری ازعناصر موجود در این سبک یک حس خامی ناقص وجود دارد  طراحی داخلی ساختمان و دکوراسیونو دیدن آجر، چوب و داکت ها، در این سبک شایدغیر عادی به نظر برسد. استفاده از الوار قدیمی و لوازم روشنایی فلزی متصل شده با اثاثیه کاربردی پراکنده در این سبک بسار مناسب است. اغلب رنگ های موجود در این سبک رنگ های خنثی می باشند.

سبک دکوراسیون انتقالی

 

طراحی انتقالی جزو آن دسته از سبک های طراحی بسیار محبوب و پرطرفدار است، زیرا از طراحی سنتی و مدرن برای تسهیل بخشیدن به فضایی استفاده می کند که بیش از حد از یک سبک استفاده نمی کند.  طراحی داخلی ساختمان و دکوراسیون در این سبک یک حس تعادل وجود دارد که جذاب و غیرمنتظره است. یک طراحی انتقالی می تواند مواد سبک مدرن مانند فولاد و شیشه را در بر داشته باشد و سپس آن ها را با اثاثیه لوکس تلفیق کند. طراحی انتقالی همچنین شامل پالتی از رنگ های نسبتا خنثی، ایجاد یک فضای آرام و آرامش بخش است که با مدیریت، هم حس شیکی و هم گرما و هم دعوت را مدیریت می کند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *