بازسازی بالکن

اولین پیشنهادی که گروه معماری هلگر در خصوص بازسازی بالکن و محوطه سازی برای زیبا شدن فضا به شما پیشنهاد میدهد ترموود کردن سطح کف و دیواره و بخش های از سقف است.با استفاده از ترموود که الوارهای چوب گرما دیده هستند و مقاوم در برابر تابش افتاب و بارش باران و رطوبت هستند حس نزدیکی بیشتر به طبیعت را به خانه هایتان دعوت کنید.

اگر تراس شما دارای فضای کافی ست برای ایجاد تغییرات در تراس استفاده از چند نوع کف سازی را فراموش نکنید.تنوع کف سازی علاوه بر زیبایی چشم نواز به بزرگتر نشان دادن فضا کمک خواهد کرد.

استفاده از ترموود و سرامیک و لاین های نور کف یکی از بهترین ترکیب های کف سازی فضاست.

نیاز نیست کل فضا را با گلدان پر کنید.فضاهای مختلف را تفکیک کنید و آنها را متناسب با فضا ,برای استفاده های مختلف تقسیم بندی کنید.

بازسازی بالکن

بازسازی بالکن و محوطه سازی با استفاده از چیدمان داخلی تراس

در صورتیکه جا برای کبابپز دارید از باربیکیو استفاده کنید و در غیر این صورت با کابین هایی لوازم اضافی داخل بالکن را سروسامان دهید برای این منظور میتوانید از صندلی هایی که رویه ی صندلی لمسه و دارای باکس زیر است استفاده کنید و یا فقط برای نشستن صندلی انتخاب کنید.

با خرید مبل های راحتی خاص یا تاپ مانند یا نیمکت ها چوبی ظریف با ایجاد تغییرات در تراس فضایی برای استراحت ایجاد کنید.

بازسازی بالکن

نورپردازی محوطه را فراموش نکنید.استفاده از گلدان های مدرن و تعبیه نور در فضای زیرین آنها یا در داخل گلدان ها و یا استفاده از گلدان های دارای نور یکی از ترفندهای مهم در ایجاد تنوع و تغییر در محوطه سازی میباشد.

04.terrace

قدم اخر بازسازی بالکن استفاده از گیاهان و گلدان های تزیینی در فضای شماست.

اگر در این زمینه با مشاوران بخش محوطه سازی صحبت کنید و مشورت بخواهید کارتان بسیار راحتتر خواهد بود.

شما در فضای خود به دو نوع چیدمان محوطه نیاز دارید یکی گلدان های تزیینی و دیگری اویز, که رنگ های گرم و شاد دارند و مملو از گل های طبیعی هستند ,البته در صورتیکه فضای آن موجود باشد در غیر این صورت هم انتخاب گلدانها و هم گیاهان داخل آن از اهمیت برخوردار میباشد.

06.terrace

گام بعدی بازسازی بالکن انتخاب فلاورباکس های مخصوص گیاهان و درختچه های کوچک و چهارفصل است که شما در تمام فصل سال سبزی و طراوت را در فضای خود داشته باشید.محل قرارگیری این فاورباکس ها میتواند روی لبه های نرده های تراس تعبیه شود و یا فضای اختصاصی خود را داشته باشند و یا حتی مانند نمونه ی اجرا شده و تصاویر زیر دارای فضای جلوی نرده ها به همراه نور باشند.

ایجاد تغییرات در تراس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *