شرکت-اداری-دکوراسیون

چارت شرکت های دکوراسیون حرفه ای : درحال حاضر رشته های معماری  داخلی جزو  رشته های پردرآمد و پرسود به حساب می آیند چرا که افراد امروزه بیش از پیش به زیبایی های محیط خود توجه کرده و اهمیت می دهند. همه دوست دارند محیط زندگی و محل کارشان زیبا و هنرمندانه به نظر برسد. از آنجایی که کار طراحی و معماری داخلی دانش خود را می طلبد افراد برای طراحی محیط داخلی منزل و یا محل کار خود از تیم حرفه ای شرکت های دکوراسیون داخلی کمک می گیرند. کسانی که در رشته معماری و طراحی داخلی تحصیل نموده اند با تاسیس شرکت می توانند خدمات طراحی را به افراد ارائه دهند و از این راه به درآمدهای خوبی برسند.  در ادامه ی مطلب قصد داریم در خصوص شرایط تاسیس شرکت هرآنچه که لازم است بدانید را در اختیارتان قرار دهیم:

شرایط تاسیس دفتر طراحی  و دکوراسیون داخلی

 

  1. داشتن مدارک احراز هویت مانند کارت ملی و شناسنامه الزامی است.
  2. حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز برای تاسیس این شرکت دیپلم می باشد.
  3. حداقل باید دارای 25 سال سن باشید.
  4. داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان الزامی است.
  5. اعضای شرکت نمی توانند در حال ادامه تحصیل باشند.
  6. از نظر کیفری نباید هیچگونه سوء پیشینه ای داشته باشید.
  7. هیات مدیره و اعضای شرکت نمی توانند در سازمان های دولتی از معافیت برخوردار باشند.
  8. مکان فعالیت باید سند تجاری و یا اداری داشته باشد.
  9. اعضاء و نیز مدیران شرکت باید دو سال سابقه کاری در حوزه مربوطه داشته باشند.

 

شرایط انتخاب نام شرکت طراحی و دکوراسیون

چارت شرکت های دکوراسیون حرفه ای:

  1. برای انتخاب نام شرکت توجه داشته باشید که نباید از اسم های خارجی استفاده کنید. در ثبت نام شرکت از خود کلمه ی دکوراسیون نیز نمی توانید استفاده کنید زیرا این کلمه دارای ریشه غیر فارسی می باشد.
  2. از حروف باید به صورت مخفف استفاده نکنید.
  3. نام شرکت معماری داخلی  باید کاملا یونیک و منحصر به فرد باشد به این معنی که نمی توانید از اسمی استفاده کنید که قبلا کسی دیگر از آن استفاده کرده است.
  4. از اسمی خاص مانند نام افراد استفاده نکنید.
  5. اگر در نام شرکت می خواهید از اعداد ریاضی استفاده کنید باید آن ها را به صورت حروف بنویسید.
  6. نام انتخابی باید فارسی بوده ودر لغت نامه دهخدا یا معین وجود داشته باشد.
  7. از عناوینی مانند دانشمندان، پایگاه شهدا و… نباید در نامگذاری شرکت استفاده کنید.
  8. نام انتخابی باید با موازین جمهوری اسلامی هماهنگ باشد.

بازاریابی و برندسازی

 

چارت شرکت های دکوراسیون حرفه ای:همانطور که می دانید شرکت های بسیاری در حوزه طراحی و معماری داخلی فعالیت می کنند و رقابت تنگاتنگی میان آن ها وجود دارد، بنابراین بعد از تاسیس شرکت بهتر است که برای بازاریابی و برندسازی اقداماتی انجام دهید تا خود را در میان شرکت های معماری داخلی متمایز نشان دهید. قدم اول برای درآمدزایی آگاه شدن مشتریان از حضور شما در بازار است که برای این موضوع باید اقداماتی را انجام دهید. یکی از این اقدامات مهم طراحی وب سایت و طراحی پیج و قرار دادن تبلیغات در شبکه های مجازی است.

شما برای اینکه بتوانید با رقبای خود در بازار به رقابت بپردازید باید از شعارها و شیوه های بازاریابی متفاوت و جدید استفاده نمایید تا بتوانید در این بازار حرفی برای گفتن داشته باشید. توجه داشته باشید که باید بتوانید پیام تبلیغاتی خود را به خوبی طراحی کنید تا مشتریان مرجع آن را به خوبی درک کنند معماری داخلی هلگر  و سپس زمینه ارتباط شما با مشتریان هدف را فراهم کنند. شرکت های تازه تاسیس به علت نداشتن تجربه کافی دچار یک سری اشتباهاتی می شوند و به همن دلیل احتمال شکست و سختی در راه وجود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *