شرکت-هلگر-دکور

شرکت دکوراسیون داخلی در سعادت آباد  : روف گاردن فضای سبزی است  که در پشت بام ساختمان قابل طراحی و پیاده سازی است. این فضا بسیار مورد کاربرد بوده به دلیل آن که از آن برای موارد زیادی استفاده می شود. این موارد شامل گذراندن اوقات فراغت، استراحت می باشد و یا برگزاری دورهمی های دوستانه و خانوادگی می توان بهره گرفت. معماری داخلی هلگر با استفاده از بهترین متدهای روز دنیا در اوج خلاقیت به بازسازی ساختمان و فضای داخلی ساختمان می پردازد. شرکت معماری داخلی هلگر  در ادامه ی محتوا قصد داشته ایم در خصوص طراحی فضای روف گاردن بحث کنیم:

 

قیمت شرکت دکوراسیون داخلی در سعادت آباد

هلگر با دارابودن سابقه ای درخشان در حوزه دکوراسیون و بازسازی ساختمان در طراحی روف گاردن به سبک بام های در طراحی داخلی  از پوشش گیاهی با عمق کم مورد استفاده قرار می گیرد.  به همین دلیل هم نصب و نگهداری آن ها دارای قیمت پایینی بوده نیز بسیار ساده است. شرکت های معماری داخلی المان های مورد استفاده برای پیاده سازی این سبک های مدرن و کلاسیک  معمولا گل و گیاهان سبک و چمن های مصنوعی و طبیعی  می باشد.

در سبک های مدرنیته در معماری داخلی از پوشش گیاهی باعمق های بالا استفاه می شود. در دیزاین داخلی  ساختمان هایی با زیرساخت محکم قابل اجرا است. شرکت دکوراسیون داخلی هلگر  المان های مورد استفاده که در این سبک طراحی استفاده می شوند شامل دلایلی مانند چمن طبیعی، درختان و درختچه ها و انواع گل و گیاه و سنگفرش مورد استفاده قرار می گیرد.

 

بام های رنگی در طراحی

 

برای طراحی سبک های رنگی و باکس های متنوع  که به آن بام سبز مدولار نیزگفته می شود. از کانتیرهای به خصوص برای کاشت گل و گیاهان مورد استفاده قرار گرفتند. به طور معمول طراحی بام های رنگی بر روی یک لایه پیوسته انجام  می گیرد .

معماری داخلی هلگر اما در این سبک طراحی به شکل مدولار و ناپیوسته انجام می شود. این مدل طراحی برای آرتمان های مسکونی بیار مناسب است.

 

به دلیل این که وزن زیادی را روی بام ساختمان ها اعمال نگردد از طراحی های ترکیبی مورد استفاده قرار می گیرند. شرکت دکوراسیون داخلی  در این مدل طراحی از ترکیب دو سبک گسترده و فشرده مورد استفاده قرار گرفته و در سبک های مدرن و کلاسیک پیاده سازی می گردد. معماری داخلی هلگر  در طراحی به سبک ترکیبی معمولا قسمت کوچک تری  را برای کاشتن درختان و سنگ کاری در نظر گرفته می شود.

 

استفاده از گل و گلدان های در طراحی داخلی

 

یکی از متدهای مهم در معماری داخلی هلگر استفاده از  از گل های رنگی برای جذابیت بیشتر برای پیاده سازی طرح های خلاقانه است. توجه کنید که در صورت وجود مبلمان و میز و صندلی های کلاسیک  در این بخش از گلدان های هماهنگ و متناسب با مبلمان می توان استفاده کرد. اگر روف گاردن دارای مساحت کمتری است بهتر است به  جای استفاده از گلدان های کوچک از گلدان های بزرگ گیاهان زیبا و با طراوت باید قبل از هر چیز یک بستر مناسبی از خاک حاصلخیز مورد استفاده قرار گیرد.  با توجه به شرایط آب و هوایی و نوع  اقلیم مربوطه منطقه خود گونه های درختی و گیاهی مناسبی پرورش داده و بهره کامل ببرید. شرکت دکوراسیون داخلی در سعادت آباد مفتخریم بهترین خدمات دکوراسیون را با بهترین قیمت به شما ارائه کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *