دکور-تی-وی

دکور تلویزیون در معماری داخلی یک بخش بسیار مهم می باشد.قرارگیری تلویزیون میتواند در دکورسازی فضا بسیار موثر باشد. علاوه بر این موضوع انتخاب بهترین مکان برای تی وی وال در دکوراسیون کل منزل بسیار مهم است.  شرکت دکوراسیون داخلی در ادامه ی مطلب قصد داریم در خصوص زیبایی دکور تلویزیون در معماری داخلی و همچنین مناسب ترین جایگاه تلویزیون در دکوراسیون خانه صحبت نماییم:

زیبایی دکور تلویزیون در معماری داخلی

 

برای تزیین و زیبایی دیوار پشت تلویزیون می توان از انواع قاب، پنل و کمد با طراحی و رنگ های متفاوت و متناسب بهره برد. شلف دیواری،گزینه ی بسیارخوبی برای تزیین قسمت بالای تلویزیون هایی است که بر روی میز قرار گرفته می شود.

نورپردازی دیوار پشت تلویزیون از عوامل تاثیزگذار در زیبایی آن است. همچنین می توان تلویزیون را بر روی دیوارهای جدا کننده فضا قرار داد و از آن برای تقسیم بندی فضای مدرن استفاده کرد.

تلویزیون و تمامی تجهیزاتی که به طور معمول در کنار آن مورد استفاده قرار می گیرند، مانند انواع گیرنده های دیجیتال، دستگاه های ضبط و پخش صدا و تصویر، کنسول های بازی و … هر کدام احتیاج به یک جایگاه و فضایی مخصوص دارند. بنابراین چه تلویزیون را به دیوار نصب می کنید و چه روی میز می گذارید، پیش از تزیین دیوار پشت آن باید به فکر فضایی برای نگه داری این وسایل باشید.

 

مناسب ترین جایگاه تلویزیون در دکوراسیون خانه

 

جایگاه تلویزیون در دکوراسیون منزل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. شرکت دکوراسیون داخلی هلگر محل قرارگیری تلویزیون و جای مناسب با دکوراسیون و ابعاد خانه نیاز به کمی دقت، سلیقه و ریزبینی دارد.

برای انتخاب مناسب ترین جایگاه برای تلویزیون نکات زیر را رعایت کنید:

 

تی وی وال

 

چنانچه منزلتان کوچک است و فضای کمی در اختیار دارید می توانید تلویزین ا بر روی دیوار نصب کنید. معماری داخلی  اگر تلویزیون را بر روی دیوار نصب کنید فضای زیادی را در اتاق نشیمن صرفه‌ جویی خواهید کرد.

 

قرار گیری تلویزیون

 

1.از قراردادن تی وی در کناره های راهرو خودداری کنید.

2.مکان قرارگیری تی وی باید دارای هویت فضایی باشد.

3.از طراحی تی وی وال غافل نشوید.

شرکت معماری داخلی  بهتر است تلویزیون در قسمتی قرار داده شود که رفت و آمد کم باشد تا در آرامش بیشتری تلویزیون نگاه کنید.

زاویه مستقیم مبلمان با صفحه تلویزیون

 

بهترین حالت برای چینش مبلمان، زاویه مستقیم مبلمان با صفحه تلویزیون است. همچنین بهتر است مبلمان در فاصله مناسب با تلویزیون قرار گیرند تا چشم ها دچار آسیب نشوند.

 

قرارگیری صحیح تلویزیون نسبت به منبع نور

 

نحوه ی قرارگیری تلویزیون نسبت به منبع نور موضوعی است که بسیار حائز اهمیت می باشد. شرکت دکوراسیون داخلی  توجه داشته باشید که تلویزیون را پشت به پنجره قرار ندهید زیرا گذاشتن تلویزیون جلوی پنجره به علت ضد نور بودن موجب تاریک شدن صفحه تلویزیون و اذیت شدن چشم شما با نور مستقیم می شود.

 

قرار ندادن تلویزیون در کنار تجهیزات گرمایشی

 

با سرد شدن هوا بهترین مکان برای نشستن و استراحت کردن در کنار تجهیزات گرمایشی است. شرکت دکوراسیون داخلی  بهتر است که تلویزیون در مجاورت اینگونه تجهیزات قرار گرفته نشود چرا که در فصول سرد سال استراحت در این مکان سبب می شود فاصله کم با تلویزیون داشته باشیم و برای چشم آسیب رسان و مضراست. همچنین نباید منابع گرمایشی مانند رادیاتور و شوفاژ در پشت تلویزیون قرار داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *