هلگر-پروژه ها

پروژه های معماری داخلی هلگر با بهترین متدهای روز دنیا و با استفاده از معماران حرفه ای با بهترین قیمت و کیفیت اجرا می شود.

شما ممکن است که  ساختمان ها و برج های بزرگیدر شهر دیده باشید که سر به فلک شمیده شده اند که از رنگ ها و جنس های مختلف احداث شده اند.شرکت معماری داخلی هلگر این ارزش را برای شما به ارمغان آورده است.  سبک های امروزی در  دکوراسیون داخلی   تغییرات عمده ای  داشته است.. در ادامه ی مطلب قصد داریم سیر تحولات در معماری  را بررسی کرده و کلید پاسخ تمامی سوالات خود را بیابیم:

 

 توازن بین فضاها

 

ساخمان های قدیمی نسبت به امروزی از مساحت بیشتری برخوردار بودند و دارای حیاط خلوت بودند. معماری داخلی  اما ساختمان های امروزی که با واحدهای مسکونی کوچک در آپارتمان ها اطلاق می شوند، دارای فضاهای کمتری هستند که در بحث دیزاین داخلی باید توازن مناسب را بین فضاهای آن ایجاد کرد.

انجام پروژها بر اساس علایق و سلیقه ها

 

پروژه های معماری داخلی بر اساس نیاز و علایق شما بر اساس متدهای کاری مختلفی قابل اجرا می باشد. در ساختمان هایی با سبک های مدرن و کلاسیک امروزی از یک سالن و یا بهتر نشیمن گاه استفاده می کنند که دارای نشیمن گاه و اتاق های کوچک و بزرگ هستند که باید متناسب با فضای حال تفکیک و تقسیم بندی گردند.

آشپزخانه ها همواره  یک حریم شخصی برای خانه  محسوب می شدند که باید به مکان ها متناسب با فضاهای دیگر بسیار توجه نمود. آشپزخانه مکانی محسوب می شود که باید  تمامی افراد منزل به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. درساختمان های امروزی خیلی کم از مکان هایی مانند زیر زمین استفاده می شود. معماری داخلی هلگر همه این اصول ها در دیزاین داخلی رعایت کرده است.

 

تزئینات و زرق و برق های اضافی

 

از زرق و برق اضافی در گذشته استفاده نمی شد و ساختمان ها دارای ظاهر ساده ای بودند ولی امروزی بیشتر به بحث تزئینات توجه می شود.  در این ساختمان ها با این ساده بودند، دارای سبک معماری کلاسیک بوده و بیشتر از الگوهای مدرنیته استفاده می کردند.

در قدیم تجملاتی که شکل می گیرفتند بیشتر نمادین بودند و شرکت معماری داخلی این شرکت ها بر اساس آثار باستانی ساخته می شدند. درب ورودی در عمارت ها و ساختمان ها  با طرح هایی زیبا بنا می شدند که بسیار رنگین و زیبا بودند.

در ساختمان های امروزی، تزیینات و دیوارپوشهای  بیشتر برای ساختمان های مدرن استفاده می شدند. مبلمان ها در ساختمان های امروزی بیشتر در فضای حال استفاده می شد که با اتاق ها در توازن باشد. شرکت معماری داخلی هلگر  روکش مبلمان بیشتر برای فضاهای مدرنیته رنگ های سیاه، سفید و یا خنثی است و برای ایجاد جذابیت بیشتر از الیاف های طبیعی مانند پشم، پنبه، ابریشم و کتان برای روکش آن ها استفاده می کردند.

ما در مجموعه خود سعی کرده ایم تمامی این نکات ریز ودرشت را رعایت کرده و بهترینها را به شما عرضه کنیم. این خدمات با تخفیفویژه به شما هم میهنان عزیز ارائه می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *