دکوراسیون-منزل-کوچک

.دکوراسیون منزل کوچک: این روزها بسیار اهمیت پیدا نموده است. چرا اکثر افراد در منازل آپارتمانی شکل سکونت دارند و آپارتمان ها هم معمولا متراژ کمتری نسبت به خانه های مستقل دارند. چیدمان و طراحی دکوراسیون منزل کوچک برای آن دسته از افرادی که هیچ سررشته ای از علم طراحی ندارند کار دشوار و سختی می باشد. معماری داخلی هلگر چنانچه با علم طراحی آشناییتی ندارید می توانید از طراحان و معماران داخلی کمک بگیرید اما اگر خودتان می خواهید طراحی منزل را انجام دهید ادامه ی مطلب را مطالعه کنید. در ادامه ی مطلب قصد داریم شما را با اصول چیدمان داخلی آپارتمان های کوچک آشنا کنیم:

 

طراحی کف

 

به طور معمول کف سالن پذیرایی، پارکت یا سرامیک است. به همین علت نیازی نیست شما تمام کف سالن را با فرش بپوشانید. معماری داخلی هلگر استفاده از یک فرش کوچک برای سالن کافی است. اگر کف سالن شما موزاییک است شرکت معماری داخلی هلگر  می توانید از یک موکت ساده با رنگی خنثی برای پوشاندن آن استفاده کنید.

 

نورپردازی

 

نورپردازی در دکوراسیون منزل کوچک با فضای کم بسیار حائز اهمیت است .چرا که هرچه نور بیشتری در فضا وجود داشته باشد، فضا بزرگتر و دلباز تر به نظر می آید. اگر خانه شما نورگیر است سعی کنید از پرده های حریر استفاده کنید یا در طول روز پرده ها را کنار بزنید تا بتوانید در خانه از نور طبیعی استفاده کنید. اگر خانه شما نور گیر نیست، یا در خانه های نور گیر شب ها از نور های زیاد استفاده کنید تا فضا بزرگتر به نظر بیاید. شرکت معماری داخلی هلگر 

اگر شما بتوانید در فضای اتاق خود از پنجره های بزرگ استفاده کنید و اجازه دهید نور از این طریق وارد خانه ی شما شود، فضای اتاق چندین برابر دیده می شود.

 

انتخاب مبلمان

 

در انتخاب مبلمان دقت و توجه بسیاری داشته باشید چرا که مبلمان در منزل تاثیر بسیار زیادی بر روی دکورراسیون می گذارد. از آنجایی که منزل شما کوچک است , بهتر است که به هیچ عنوان سراغ مبلمان کلاسیک و یا استیل نروید. این مدل مبلمان به فضای زیادی احتیاج دارد. مبلمان سبک مدرن بهترین گزینه برای منازل آپارتمانی شکل می باشد.

 

استفاده از آینه در فضای منزل

 

استفاده از آینه در فضاهای کوچک  فضا را بزرگتر نشان میدهد. این ترفند یکی از  ترفند های قدیمی و بسیار کاربردی است. اگر قصد خرید میز کنسول دارید، آینه آن برای بزرگ نمایی در فضا کافی است در غیر این صورت سعی کنید در بخشی از دیوار منزل خود یک آینه نصب کنید. شرکت دکوراسیون داخلی توجه داشته باشید که آینه باید در فضای مناسبی قرار گیرد. اگر آینه در جای نامناسب قرار بگیرد، به طور مثال اگر در روبروی قناسی های خانه واقع شود می ‌تواند آن را چندین برابر کند و فضای خانه را از زیبایی که مدنظر شما دور کند.

 

نظم و ترتیب

 

خانه ی نقلی و کوچک شما باید حتما همیشه تمیز و مرتب باشد معماری داخلی هلگر  و هر وسیله در جای خود قرار گرفته باشد، زیرا بی نظمی و شلوغی باعث می شود که فضا  بسیار کوچک نشان داده شود و همچنین دلگیر به نظر آید.

استفاده از شلف ها

 

شلف ها در زیبایی خانه ها نقش بسیار موثری را ایفا می نمایند . از شلف ها می توانید در قسمت های مختلف  خانه به عنوان جاکفشی  و دکوری کتابخانه و غیره استفاده کنید. شرکت دکوراسیون داخلی اگر چند شلف را روی دیوار نصب نمایید می توانید کفش های خود را روی آن بچینید و حتی می توانید با توجه به سلیقه و خلاقیت خودتان مدل های خاصی هم روی آن ها پیاده کنید و حتی به صورت مورب روی دیوار قرار دهید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *