دوره های آموزشی طراحی داخلی

 

با شرکت در دوره های آنلاین طراحی داخلی  با مباحث و اصول کلی طراحی داخلی آشنا خواهید شد .  می توانید در این حوزه مشغول به کار شوید و درآمد زایی نمایید. بدون شک این حرفه از محبوب ترین مشاغل در نزد هنرجویان است. شرکت معماری داخلی طراحی فضای داخلی نه تنها به کارگیری خلاقیت است بلکه ترکیب آن نیز با مهارت های تکنیکی می باشد.

مزایای شرکت در دوره های آنلاین طراحی داخلی

 

افراد بسیاری هستند که به علم طراحی داخلی و دکوراسیون علاقه مند می باشند .اما به علت مشغله های زیاد و درگیری های زندگی و یا حتی دوری مسیر قادر به شرکت در دور های حضوری کلاس های طراحی داخلی نیستند. یکی از مزایای دوره های آنلاین این است که در منزل می توان آموزش دید و در پایان نیز مدرک اتمام دوره را دریافت نمود.

احتمالا بارها برایتان اتفاق افتاده که قصد تغییر دکوراسیون داخلی منزلتان را داشته باشید. اما از آنجایی که خودتان با هیچ یک از اصول طراحی آشنا نبودید مجبور به استفاده از راهنمایی های افراد طراح دیگر شدید. با شرکت در دوره های آنلاین معماری داخلی با تمامی اصول و قواعد طراحی داخلی آشنا خواهید شد و می توانید چیدمان منزل خود و اطرافیانتان را خودتان انجام دهید و به بهترین نحو ممکن منزل را بازسازی کنید.

 

سرفصل های دوره های آنلاین طراحی داخلی و دکوراسیون

 

  1. آموزش مفاهیم مرتبط با دکوراسیون منزل، آموزش دکوراسیون اتاق خواب
  2. آموزش طراحی اتاق خواب نوزاد و طراحی اتاق مهمان
  3. طراحی کردن دکوراسیون نشیمن پذیرایی آموزش طراحی لابی و پارکینگ
  4. آموزش کار با انوع نرم افزارها همچون اتوکد و تری دی مکس
  5. آشنایی با انوع سبک های طراحی و نحوه ی اجرای آن ها در محیط های مختلف
  6. روانشناسی رنگ ها رنگ در شرکت دکوراسیون داخلی
  7. آشنایی با متریال شناسی و مواد و مصالحی که در دکوراسیون داخلی از آن ها استفاده می شود
  8. آموزش نور پردازی در طراحی داخلی به صورت حرفه ای
  9. آموزش انواع چیدمان و آشنایی با قوانین و ضوابط شهرداری در راستای تایید پلان ها

 

مزایای شغل طراحی داخلی

 

خیلی از شغل های خلاقانه نیاز به استعدادی برای خلق چیزهای زیبا دارد مانند موزیک و هنر، اما هنر دکوراسیون به این توانایی نیاز دارد که شخص بداند چه چیزهایی در کنار هم زیبا می شود. یک طراح داخلی شدن، یک انتخاب شغلی هوشمندانه برای افراد خلاقی است که رنگ ها را می شناسند معماری داخلی هلگر  و مهارت هایی برای طراحی استایل های شیک برای فضاهای مختلف دارند. مزایای یک طراح داخلی بودن به شرح زیر می باشد:

 

خلاقیت با دکوراسیون داخلی

 

ساختن فضای زندگی برای افراد به نوبه ی خود سرشار ار هیجان است. معماری داخلی  به طور کلی شغلی سرشار از هیجاد و خلاقیت دارند که این ویژگی ها در کمتر شغلی دیده می شود. در کنار تمامی    این ها یک طراح داخلی همواره در ارتباط با افراد و مشتریان است و به هیمن ترتیب می توان نتیجه گرفت این شغل برای آنان که از ارتباط با انسان ها لذت می برند شغل بسیار مناسبی است چرا که می تواند باعث تقویت مهارت های اجتماعی فرد شود.

 

خرید کردن در دکوراسیون داخلی

 

اگر به طراحی داخلی به عنوان شغل خود نگاه میکنید، حداقل باید عاشق خرید کردن باشید از برنامه ریزی برای کف گرفته تا انتخاب رنگ دیوارها و … بخشی از زمان خود را باید برای خرید مبلمان و اکسسوری صرف کنید. اما فکر نکنید که در فروشگاه های محلی روزهای خود را صرف خواهید کرد بیشتر دکوراتورها از این مدل فروشگاه ها خرید نمی کنند به جای آن به  مغازه های آنتیک فروشی که جنس های خاصی دارند مراجعه می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *