toshak

تشک ها و انواع آن  در معماری داخلی :چندین نوع تشک وجود دارد که همه آنها با هـم تفاوت دارند. هر چند سه نوع اول از لحاظ ظاهر و پارچه تشکی مثل هم هستند. تشکها نیز مانند اثاث و مبلمان باید دارای برچسب توضیح باشند.

تشکهای فنردار

معمولا تشکی با فنرداخلی و ضخامت ۱۸ سانتی متری می خرید این محبوب ترین نوع تشک است.

تشک فومی

تشک ها و انواع آن: این تشک سبک است. این نوع تشک دارای ضخامتی در حدود ۱۰ الی ۱۵ سانتی متر است. معمولا این نوع تشکها با جعبه فنری عمیقتری فروخته می شوند.

تخت خوابهای آبی

همان طور که از اسمش پیداست، داخل تشک این تخت خوابها مملو از آب است تشک این تختخوابها داخل یک آستر پلاستیکی که درون یک چهارچوب چوبی تعبیه شده قرار میگیرند. در دکوراسیون داخلی تخت خوابهای آبی، برای گردش خون مناسب است و باعث خواب راحت میشود همچنین توصیه برای کسانی که دارای سوختگی شدید هستند میشود.

این تختخوابها درد و ناراحتیهایی را که برای بیماران بستری بر روی تختهای عادی ایجاد میشود که همراه ندارند .

باید مطمئن شوید که این تخت خوابها چارچوب محکمی دارند . دارای تشک مقاوم و بدون سوراخ هستند. برخی تختخوابها خیلی نامرتب ساخته میشوند و احتیاط های لازم در آنها رعایت نمیشود و همچنین اطمینان حاصل کنید که این تشکها دارای گرمازایی «آبی ترموستاتی» هستند.

تنوع زیادی در تختخوابهای آبی وجود دارد. از جمله نوعی از آنها که به تخت خوابهای نرم معروفند .

کیفیت فوق العاده ای دارند و دارای چارچوب فومی پلی یورتن میباشند که به جای استفاده از انواع چوبها از لایه نرم و روکش نازک پوشیده شده اند .به این ترتیب بیشتر شبیه تخت خوابهای معمولی هستند.

برای سفارش تخت و انواع آن میتوانید از گروه معماری هلگر برای طراحی و اجرای آن کمک بگیرید.

 

تخت خوابهای مهمان

این نوع ویژه از تخت خوابها برای مهمانان اتفاقی به کار میروند و عبارتند از :
تخت خواب کاناپه ای که بیشتر اوقات میتوان از آن به عنوان کاناپه استفاده کرد و ضمناً میتوان آن را باز کرد و به عنوان تخت خواب استفاده کرد. مطمئن شوید که این تخت خوابها دارای تشکی با ضخامت کافی برای آسایش هستند .

زیرا تشک برخی از آنها خیلی نازک است. نیمکت تختی که میتواند به شکل یک تخت خواب کامل در آید و چارچوب زیرین متحرکی دارد.
تخت خواب یک نفره پیدا و پنهان که دارای تخت خواب دیگری در زیر خود است که میتواند روی تخت اول قرار گیرد.صفحه سر صفحهی بالای (تخت،تقریبا تمام صفحه های بالای تخت بطور مجزا به فروش میرسند) .

اما در عین حال انتخابهای متفاوت فوق العاده ای خواهید داشت؛ شما میتوانید تخته های پارچه ای انباشته و چوبی و یا صفحاتی از جنس مس ،روی، پرسپکس، کروم،حصیر و یا آهن رنگ خورده سفید یا سیاه را انتخاب کنید.

نمونه های بیشتر را در سایت  houzz.com.au/ مشاهده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *