جشنواره ویژه طراحی و اجرا کامل و دکوراسیون داخلی (حتی بازسازی کامل ) از ۲۲ شهریور تا ۲۲ آبان 1400 ویژه پروژه های مسکونی و تجاری ( این تخفیف شامل فضای اداری نمی شود )

 

ارائه تخفیف تا 15 درصد در کلیه آیتم ها (از طراحی تا اجرا کامل و حتی آیتم های دکوراسیون)

فرصتی که تکرار نخواهد شد در کنار برترین ها باشید.

جشنواره ویژه طراحی و دکوراسیون داخلی

تیم هلگر در نظر دارد از تاریخ ۲۲ شهریور ماه 1400 تا ۲۲ آبان 1400 جشنواره ویژه ” طراحی و اجرا پروژه های مسکونی و تجاری ” را به مناسبت پنجمین سال همکاری مشترک با اشمیت و تنگو ؛ با همکاری گروه سفارشی سازی اشمیت آلمان و تنگو کانادا در ایران برگزار نماید، این فرصت ویژه جهت بازسازی و نوسازی با قیمت های ویژه که هرگز تکرار نخواهد شد.

پیش از اجرا و پس از انعقاد قرارداد طراحی حرفه ای بصورت سه بعدی  توسط شرکت تنگو کانادا و هلگر ایران صورت می گیرد و می توانید تا 5 بار آن را تغییر دهید. 

ساخت تمامی قطعات تحت لیسانس اشمیت انجام می شود و برچسب تولید بر روی تمامی صفحات نصب شده است.

هلگر دارای یکی از بالاتری سطح رضایت مشتری در کشور در خصوص معماری و دکوراسیون داخلی می باشد و تیمی از متخصصان ویژه تحصیل کرده همواره در تلاش هستند بهترین ها را برای مشتریان هلگر فرآهم آورد.

همین الان در واتس آپ با کلیک بر روی این جمله و یا تماس با شماره 02141406245 یا  02128424019 می توانید مشاوره بگیرید.

مراحل کار با ما چگونه است؟

1- از طریق واتس آپ و تلفن تماس با ما تماس می گیرید.

2-ما با مراجعه به فضای شما آن را تصویر برداری و متریک می کنیم.

3-طراحی و سه بعدی سازی مطابق با درخواست شما و طراحی حرفه ای مهندسان و متخصصین معماری ما صورت می پذیرد. ( در سبک های مورد نظر شما و ما ) ( طراحی قابل اصلاح می باشد )

4-انعقاد قرارداد اجرایی کلیه ی بخش هایی که ما برای شما طراحی کرده ایم یا مورد درخواست شماست. ( از تخریب بخش های مورد نیاز  تا اصلاح و ساخت مجدد و حتی اجرای مبلمان و پرده و کابینت شما و… )

5-انجام کلیه کارها و تیم های اجرایی هلگر از صفر تا صد.

6- تحویل پروژه به شما.

همین الان در واتس آپ با کلیک بر روی این جمله و یا تماس با شماره 02141406245 یا  02128424019 می توانید مشاوره بگیرید.