A young couple stand in the empty living room of their new home and imagine the room decor and furniture placement.


بازسازی اقتصادی در معماری داخلی: عده‌ای به قصد فروش خانه و برخی نیز با هدف ایجاد تنوع در محیط زندگی اقدام به بازسازی می‌کنند. به هر حال بازسازی با هر هدفی که انجام بشود باید به صرفه و اقتصادی باشد. در ادامه مطلب، نکات لازم برای یک بازسازی اقتصادی را بیان خواهیم کرد:

اولین قدم

برای بازسازی حرفه ای استفاده از یک شرکت مشاور حرفه ای ست که بتواند برای شما در قدم اول به صورت سه بعدی کل فضاها با شیوه های معماری داخلی طراحی نمایند و سپس بعد از تهیه نقشه های اجرایی بتواند براورد هزینه ی کلی اجرای طرح و برنامه ریزی اجرا را تحویل نمایند.

دومین قدم

ازسازی اقتصادی در معماری داخلی: حرفه ای اجرای تمامی وارد فنی پروژه میباشد مانند:لوله کشی ها.برق کاری ها . اجرای سیستم گرمایش و سرمایش و کلیه ی کانال کشی ها

سومین قدم

پس از اصلاحات فنی اجرای کف سازی و پس از همزمان اجرای دیواره ها و سقف میباشد.

قدم اخر اجرای دکوسازی هایی ست که در طرح سه بعدی طراحی شده است و این مرحله بی شک حساس ترین قدم بازسازی میباشد که تحت نظارت دقیق معمار و طراح پروژه قابل انجام میباشد.

در واقع در بازسازی اقتصادی هدف استفاده از متریال های نامرغوب نیست بلکه هدف مدیریت صحیح هزینه ها و اولویت بندی برای اجراست که مهم ترین بخش ها شناسایی گردد و سپس بطور دقیق طراحی شود و پس از آن توسط ناظر اجرا گردد.

برخلاف تصور عموم بازسازی اقتصادی امری بسیار حرفه ای ست زیرا در این امر زمان و مدیریت کردن منظم نیروهای اجرا بسیار دارای اهمیت میباشد.

در صورتیکه قبل از هر اقدامی طرحی جامع و برنامه ریزی اجرای دقیق وجود داشته باشد.

روند بازسازی بسیار سریع و اقتصادی قابل انجام است و از بروز سعی و خطا در پروژه جلوگیری میشود و همچنین مزیت استفاده از این روش این است که در قدم اول یعنی طراحی شما میتوانید بصورت واضح تصویری دقیق از انچه اجرا خواهد شد داشته باشید و سپس اگر مورد یا مواردی بیش از بودجه ی مورد نظر شما بود حتما اصلاح کنید تا در مراحل اجرا کارها سریعتر و حرفه ای تر انجام شود.

و نکته ی آخر

بازسازی اقتصادی نیازمند داشتن گروه اجرایی حرفه ای و منظم میباشد که همانند یک شرکت دکوراسیون داخلی به کار اجرا کاملا تسلط داشته باشند و از هزینه تراشی های اضافی در مراحل بعد جلوگیری کنند.

با توجه به اینکه شرکت معماری هلگر در سایت  houzz عضو میباشد نمونه های بیشتر طراحی را در این سایت نیز مطالعه بفرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *