معماری-مسکونی

گام به گام معماری داخلی فضای مسکونی : استایل زندگی قاره اروپا با قاره های دیگر در برخی از حوزه ها از جمله دکوراسیون داخلی می تواند تفاوت داشته باشد.

معماری داخلی هلگر بسیار از افراد را ترغیب می کند که از این سبک در منازل شخصی خود استفاده کنند.

نکته اساسی در اینجاست که این روزها سبک دکوراسیون اروپایی فقط در کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار نمی گیرد و در قاره های دیگر با هدف بهبود دیزین داخلی صورت می گیرد. در حال حاضر شاهد اجرا و پیاده سازی این سبک در آپارتمان های مسکونی کشور خودمان نیز هستیم.

گام به گام معماری داخلی فضای مسکونی به سبک مدرن

 

سبکهای مدرنیته بیشتر در فضاهای بزرگ اجرا می گردد، و از سبک های پرطرفدار و شیک دکوراسیون داخلی است.  معماری داخلی  رنگ آمیزی و نورپردازی در این سبک از اصول اساسی و کلیدی محسوب می شوند که معماران هلگر نیز به آن توجه ویژه ای کرده اند.

در بیشتر منازل ساختمان های مسکونی کشور ایران عزیزمان از دو عنصر نور و رنگ طوری بهره برداری می کنند که جلوه ای بی نظیر در فضا برای کاربران  تجلی کند. لوسترهای سقفی بلند از ویژگی های بارز این سبک محسوب می گردد. البته باید اشاره داشت که بحث  نورهای طبیعی و مصنوعی نیز در این سبک اهمیت ویژه ای دارند .

نورهای طبیعی اولویت بیشتری دارند. استفاده از  آباژور و چراغ دیواری برای روشن کردن مکان هایی که به نور لوستر نیاز ندارند، از پیشنهادهای بسیارمهم است.

هم موجب روشنایی محیط شده  و هم سبب زیبایی دوچندان فضا شده است. شرکت معماری داخلی هلگر در سبک های مدرنیته  می توان از آباژورها  در کنار مبلمان بهره برد تا جلوه ای شیک تر و زیباتر  ایجاد گردد.

 

مبلمان همانطور که قبلا به آن اشاره شد، جزو ملزومات اساسی در منازل امروزی هستند. مبلمان در زیبایی فضای منزل به خصوص بخش پذیرایی و اتاق نشیمن  نقش مهمی را ایفا می کنند. گام به گام معماری داخلی فضای مسکونی  استفاده از مبل ها و … شکل و شمایلی لوکس به خانه شما میدهد.

آشپزخانه نیز قلب هر خانه محسوب می شود. استفاده از آشپزخانه در سبک مدرن بسیار امری حیاتی خواهد بود.  معمولا به جای جزیره از اپن استفاده می گردد. قرار دادن یک میزناهارخوری هماهنگ و زیبا با فضای آشپزخانه می تواند زیبایی محیط را دو چندان کند. همچنین  یک ایده خلاقانه ی دیگر که برای آشپزخانه دکوراسیون مدرن وجود دارد استفاده از لوستر طلایی در فضای آشپزخانه می باشد.

 

نوع چیدمان در سبک های مدرن

 

در سبک های مدرن نوع چیدمان و تفکیک فضاها بسیار مهم می باشد. برای چیدمان  حتما نباید از ملزومات و اکسسوری های زیادی استفاده کرد این نکته بیشتر برای فضاهای اتاق پذیرایی و نشیمن اهمیت دارد. شرکت معماری داخلی هلگر قرار دادن یک دست مبلمان استیل کلاسیک و بهره گیری از دو یا سه دکوری کوچک، می تواند محیطی جذاب و بسیاردلنشین   برای شما به وجود بیاورد

 

اجرا و پیاده سازی با رعایت  استانداردها

 

اجرا و پیاده سازی هر سبکی نیازمند علم و اصول آن بوده که همچنین باید مطابق استاندرادها باشد. یک فرد معمولی طبیعتا فاقد این دانش می باشد. شرکت دکوراسیون داخلی برای اجرای سبک مدرن بهتر می باشد از تیمی حرفه ای مانند هلگر  متخصص شرکت های دکوراسیون داخلی کمک بگیرید.

گام به گام معماری داخلی فضای مسکونی  معماران هلگر با استفاده از  فنون طراحی و مواردی همچون رونشناسی رنگ ها و نوع  چیدمان،  نوپرازی و ترکیب رنگ های خوبی برای فضاهای تفکیک شده استفاده می کنند. این تیم مجرب همچنین  به خوبی با اصول های معماری انواع فضاها آشنایی داشته و قادرند که سبک های مدرن و کلاسیک  را بدون هیچگونه عیب و نقص اجرا کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *