واحد-درسی-معماری-داخلی

سرفصل ها و واحدهای درسی معماری داخلی

واحدهای درسی معماری داخلی در مقطع کارشناسی جمعا 134 واحد می باشد که 39 واحد مربوط به دروس تخصصی، 27 واحد مربوط به دروس اصلی، 34 واحد دروس پایه، 20 واحد دروس عمومی و در نهایت 8 واحد اختیاری و 6 واحد نیز مربوط به پایان نامه می باشد. نکته ی قابل توجه آنکه چارت درسی دانشگاه ها دارای تفاوت های جزئی بایکدیگر می باشند.

 معماری داخلی

تسلط فارغ التحصیلان به هر دو جنبه می‌ تواند بازدهی بیشتری در آینده در بازار کار برای آنان به دنبال داشته باشد. هلگر مرجعی کامل در حوزه معماری و دکوراسیون داخلی است . می توانید برای فراگرفتن دروش این حوزه در دوره های ما شرکت کنید. ما برای شما عزیزان بهترین ها را به ارمقان اورده ایم.

 برای چه افرادی مناسب است

فردی که می خواهد در رشته معماری داخلی تحصیل کند باید علاقه‌ مند به مبلمان و تزئینات فضاهای داخلی ساختمان باشد چراکه اصل اساسی مباحث مطرح شده در این رشته تحصیلی، پیرامون این موضوعات قرار می‌ گیرد. همچنین کسانی که که به جزئیات توجه و دقت خاصی دارند و در حل مسائل به شکل خلاقانه تبحر دارند، می‌توانند شرکت های معماری داخلی در این رشته تحصیلی موفق‌ تر از سایرین ظاهر شوند.

داشتن روحیه ی کار تیمی در این رشته بسیار مهم است.حلاقیت و تلاش های بسیار برای حل مسیله و مدیریت بحران بسیار مهم میباشد.

فرم شرکت در دوره های رایگان

جهت شرکت در دوره های رایگان معماری شماره تماس و ایمیل خود را وارد نمایید تا لینک دوره ها برای شما ارسال گردد

توانایی های لازم برای موفقیت در معماری داخلی

البته برخی از توانمندی ها اکتسابی اند و در صورتی که فرد در حال حاضر فاقد آن ها می باشد می تواند با سعی و تلاش آن ها را فرا گیرد و در خود پرورش دهد. شرکت معماری داخلی  به طور کلی توانایی و مهارت های زیر برای موفقیت در این رشته لازم است:

  1. داشتن خلاقیت و تخیل بالا
  2. توجه و دقت بالا به جزئیات شرکت دکوراسیون داخلی 
  3. برخورداری از مهارت های مذاکره و مدیریتی
  4. ارتباطات خوب و مهارت های کار گروهی
  5. توانایی مدیریت زمان و انجام کار تا یک تاریخ مشخص و توانایی کار با یه بودجه مشخص و محدود
  6. مهارت های IT پیشرفته شرکت دکوراسیون داخلی 
  7. مهارت های طراحی ، به خصوص طراحی چشم انداز و داشتن آگاهی نسبت به محیط و فضا

 

 تفاوت معماری داخلی با مهندسی معماری

 

این رشته در عین تشابه در برخی ابعاد، دارای تفاوت‌هایی با رشته مهندسی معماری داخلی  است. معماری داخلی صرفا به طراحی و ساخت فضاهای  درون ساختمان می ‌پردازد .

بیشتر به دانش دکوراسیون داخلی توجه دارد.در دکوراسیون داخلی باید چیدمان فضاها و تفکیک فضاها مورد توجه قرار بگیرد.مهندسی معماری به طراحی صفر یک واحد میپردازد و نیازمند اطلاعات مهندسی طراحی است.

این درحالیست که مهندسی معماری به صورت کلی به این موضوع نگاه می ‌کند و با کلیات ساختمان چه از بیرون و چه از داخل در ارتباط است. شرکت معماری داخلی هلگر در معماری داخلی بیشتر به جنبه ی زیبایی فضا پرداخته می شود اما در مهندسی معماری به مواردی دیگر همچون کاربری ساختمان، سیرکولاسیون و… واحدهای درسی معماری داخلی نیز در برخی موارد دارای تشابه اما در برخی موارد دیگر نیزدارای تفاوت هایی با وحدهای درسی مهندسی معماری می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *