معماری-داخلی-هلگر

معماری داخلی کشورهای مختلف مطلبی است که در این صفحه به آن پرداخته می گردد.  در جنبه های مختلفی مورد بررسی می شود. تفاوت های زیادی  بین معماری داخلی در گذشته و امروزه وجود داشته که هر یک از آن ها قابل بحث می باشد.   این به دلیل تغییراتی می باشد که در سبک های مختلف معماری، فرهنگ و حتی ارزش های مردم جامعه رخ می دهد. اگر در کوچه ها و خیابان های شهر قدم بزنید، می توانید به ساختمان ها و برج های سر به فلک کشیده ای که از رنگ ها و جلب شده است. معماری داخلی هلگر با سالها تجربه در حوزه دکوراسیون داخلی توانسته است بهترین خدمات را به شما با قیمت مناسب ارائه می کند.

تقسیم فضا درساختمان های مسکونی و تجاری

 

ساخمان ها هم ادارای و هم تجاری  مساحت و فضای بیشتری داشته و برای دکوراسیون آ می توان از شیوه های نوینی استفاده کرد. در اکثر ساختمان ها با انواع کاربری ها دارای فضای آشپزخانه هستند مه به آن مطبخ نیز می گویند. این فضا در ساختمان ها اداری و مسکونی  کاملا خصوصی هستند. در گذشته عمارت ها در اطراف حیاط بنا می شدند و یک شرکت معماری داخلی هلگر دارای حوض های بزرگ در میانه حیاط ها و فضاهای باز بود. وجود باغچه در حیاط از دیگر ویژگی های ساختمان ها محسوب  می شوند که می توان به خوبی آن ها را بر اساس متدهای جهانی بنا نمود.

تفکیک فضاها بر اساس توازن و هماهنگی

 

معماری داخلی کشورهای مختلف  امروزه به علت کمبود زمین ساختمان ها دارای مساحت کمتری بودند و بیشتر دارای ارتفاع بیشتری هستند که شامل واحدهای مسکونی کوچک در خود هستند.  معماری داخلی ساختمان ها ی  امروزی از یک سالن و با اتاق خواب ها تشکیل شده است. بر خلاف ساختمان هایی که در گذشته می ساختند، دارای  یک مکان تقریبا باز هستند. در ساختمان های امروزی از زیرزمین استفاده نمی کنند.

اجرای تزئینات در ساختمن ها

 

در گذشته خبری از زرق و برق و تجملات اضافی نبود و ساختمان های دوان گذشته  با این که ساده بودند ولی از معماری داخلی سنتی خوبی برخوردار بودند. تزیینات در این ساختمان ها به خصوص عمارت های بزرگ بیشتر نمادین بودند و  جنبه روحانیداشته اند.

در ساختمان هایی که در گشذته ها بنا می شد، ارسی جز پنجره ها بود و از امکانات خوب آن محسوب می شد. شیشه ها نور صبح گاه را در رنگ های های بسیار شفاف به درون فضای عمارت می آوردند. همه این مطالب از اصول اساسی معماری داخلی محسوب می شدن که امروزه نیز به آن ها توجه ویژه ای می گردد.

 

تزئینات در ساختمان های مدرن امروزی

 

معماری داخلی کشورهای مختلف در حال حاضر در ساختمان های مدرن امروزی از انواع تزیینات و دیوارپوشها برای دیزاین استفاده می  گردد که بسیار شبیه آن کتیبه ها هستند. هلگر دارای چندین سال تجربه در امر بازسازی بوده که می تواند سبک های مدرن و کلاسیک را به بهترین شکل اجراکند و آن را با بهترین قیمت به شما ارائه کند. کف پوش ها در ساختمان های امروزی همچنین می توان از موادی مانند چوب، کاشی یا کف پوش های وینیل استفاده کرد. شرکت دکوراسیون داخلی  مبلمانی که در دکوراسیون داخلی استفاده می شوند،  اغلب به رنگ های سیاه، سفید و یا خنثی هستند.  و برای ایجاد جذابیت بالاتر از الیاف های طبیعی  مانند پشم، پنبه، ابریشم و کتان بهره می برند. این درحالیست که در سال های قدیمی بیشتر به کلیات یک فضا توجه می شد و همه جزئیات را پوشش نمی دادند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *