اصول مهم در طراحی ، اجرا و چیدمان اتاق پذیرایی

معماری داخلی در جردن : در حال حاضر افراد بیش از گذشته به زیبایی محل کار و زندگی خود اهمیت می دهند زیرا به این باور رسیده اند که یک محیط زیبا، دلنشین و آرامبخش بر روی روحیات و همچنین کاریی شان بسیار موثر است. خیلی از افراد معماری داخلی را کاری ساده و کاملا پیش و پا افتاده ای می دانند حال آنکه این کار نیز اصول و علم خود را می خواهد و برای این کار بهتر است از شرکت های معماری داخلی استفاده شود. تیم طراحی شرکت های معماری داخلی به خوبی با مباحث و اصول طراحی داخلی همچون نحوه  نورپردازی، انتخاب رنگ هارنگ ها و… آشناییت دارند و علاوه بر آن تمامی سبک ها را به همراه ویژگی هایشان می شناسند.

انواع سبک ها در معماری و دکوراسیون داخلی

 

سبک مدرن این روزها محبوبیت بسیاری پیدا نموده است.خطوط ساده و منظم در این سبک استفاده میشود.

تاکید به روی سادگی و خلوت بودن فضا از ویژگی های این سبک است. از دیگر ویژگی های این سبک استفاده از متریال فلز و استیل و همچنین رنگ های ساده همچون سفید  است. این سبک برای آپارتمان های امروزی که معمولا کوچک بوده از فضای کمی برخوردار هستند مناسب می باشد.

 

 سبک دکوراسیون امروزی

 

سبک امروزی از دیگر سبک های محبوب و پرطرفدار در عصر حاضر است. عده ی بسیاری از افراد این سبک را با سبک مدرن یکی می دانند حال آنکه تفاوت های فاحشی میان سبک مدرن وامروزی وجود دارد. لازم به ذکر است که سبک مدرن سابقه طولانی تری در مقایسه با سبک امروزی دارد. کسانی که تمایل به اجرا و پیاده سازی سبک امروزی در منزل خود دارند باید بدانند که باید از دنیای مد و طراحی بیشتر بدانند. انعطاف پذیری سبک امروزی به طور کلی نسبت به مدرن بیشتر است و علاقه و تمایلات به روز افراد در آن قرار داده شده است. به عنوان مثال استفاده از خط های خمیده در سبک امروزی یکی از تحولات آن است.

سبک روستیک یا مدرن

 

سبک روستیک به سبکی گفته می شود که در آن از متریالی در طبیعت موجود می باشد مورد استفاده قرار می گیرند. در این سبک از سنگ چوب پارچه و چرم در دکوراسیون داخلی استفاده می شود. سبک روستیک یک صحنه از دوران کهن را در منزل به نمایش می گذارد و جذابیت بسیاری دارد

برخی از افراد تصمیم می‌گیرند که در خانه خود سبک دکوراسیون مینیمال را پیاده سازی کنند و پرکاربردترین رنگی که در این دکوراسیون وجود دارد رنگ سفید است و این سبک شباهت زیادی از نظر ساده بودن به سبک مدرن دارد. در این سبک بیشتر از رنگ های خنثی استفاده میشود.این سبک به آن معروف است که وسایل  تزئینی زیاد در آن به کار نرود.

سبک کلاسیک جزو معروف ترین سبک ها در طراحی دکوراسیون داخلی می باشد. این سبک در مقایسه با سایر سبک ها قدمت طولانی تری دارد. یکی از ویژگی های بارز این سبک نظم زیاد آن است و در واقع اصالت و سنگینی خاصی در فضا حاکم می شود. عنصر چوب در سبک کلاسیک به وفور استفاده می شود. در این سبک ازرنگ های مختلفی مثل کرم و قهوه ای و زرشکی استفاده می شود.  استفاده از این رنگ ها و ترکیب آن ها در کنار وسایل چوبی زیبایی دکوراسیون داخلی منزل را دو چندان می نماید.

 شرکت معماری داخلی در جردن

 

همانطور که گفتیم کار طراحی معماری داخلی هلگر کاملا تخصصی است و علم و دانش خاص خود را می طلبد. اگر به تازگی منزلتان را عوض کرده اید و چیدمان وسایل برایتان به یک دغدغه تبدیل شده و یا اینکه قصد تغییردکوراسیون داخلی را دارید بهتر است که این کار را به تیم متخصص و حرفه ای شرکت معماری داخلی بسپارید. رزومه شرکت به همراه نمونه کارها در سایت موجود است..با بررسی آن ها می توانید میزان مهارت و توانایی تیم طراح را بسنجید و با خیال راحت تصمیم بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *