مدرک-معماری-داخلی

مدرک بین المللی معماری داخلی برای آن دسته افرادی که قصد مهاجرت دارند بسیار مفید می باشد چرا که داشتن مدرک بین المللی به افراد کمک می کند که در یافتن شغل موفق تر عمل نمایند. با دارا بودن مدرک بین المللی معماری داخلی هم در داخل کشور و هم در خاج می توان به فعالیت پرداخت .

چرا که روند رو به رشد علم و فناوری های جدید ساختمان، موجب شده است که جامعه بیش از گذشته به افراد حرفه ای در زمینه معماری و  شرکت دکوراسیون داخلی نیاز پیدا کند. هنرجویان با گذراندن دوره آموزش طراحی و معماری داخلی می توانند کیفیت زندگی و فضایی که در آن زندگی می کنند را ارتقا دهند. در ادامه ی مطلب قصد داریم به برخی از مواردی که جزو سرفصل های دوره ی معماری داخلی می باشد بپردازیم:

فرم شرکت در دوره های رایگان

جهت شرکت در دوره های رایگان معماری شماره تماس و ایمیل خود را وارد نمایید تا لینک دوره ها برای شما ارسال گردد

رنگ شناسی و ساخت رنگ

مبحث رنگ شناسی و ساخت رنگ یکی از مهم ترین سرفصل های دوره ی طراحی و معماری داخلی است. همانطور که می دانید رنگ یکی از جالب ترین جنبه های دکوراسیون داخلی می باشد. طراحان دکوراسیون و محیط های اداری امروزه بیش از هرچیز به سلیقه و روحیات ساکنین خانه توجه می کنند. شرکت دکوراسیون داخلی  رنگ ها به شکل جالبی بر حالات، روحیات، رفتار و روابط عمومی و اجتماعی تاثیر می گذارند.

از مباحثی که در دوره ی طراحی و  شرکت معماری داخلی به آن پرداخته می شود روشنایی و نورپردازی در فضای داخلی است. نکته ی قابل توجه آنکه بازار معماری ایران با کمبود شدید متخصص در حوزه معماری نور مواجه است. پس از گذراندن دوره معماری داخلی و آشنایی با بحث روشنایی و نورپردازی، افراد به اشراف و تسلط کافی در این زمینه دست خواهند یافت و با انواع راه حل و تکنیک های نورپردازی با توجه به کاربری و نوع  شرکت معماری داخلی هلگر  هر فضا آشنا می شوند.

 

فنگ شویی

فنگ شویی جزو مباحث فوق العاده جذاب در معماری داخلی است . افراد معمولا علاقه ی بسیاری به آن دارند. شاید برایتان جالب باشد که بدایند بسیاری از مشکلات و تحولات زندگی به وضعیت محیط زندگی ما و نحوه قرارگیری وسایل ما در این محیط مربوط می شود . علم فنگ شویی به ما کمک می کند  شرکت دکوراسیون داخلی هلگر تا این رابطه را بشناسیم و جنبه های مثبت را تقویت کرده و نقاط ضعف را برطرف نماییم.

 

سبک شناسی

آشنایی با سبک های دکوراسیون داخلی در علم طراحی و معماری بسیار مهم می باشد. شرکت معماری داخلی هلگر  هر کدام از سبک ‌ها حال و هوای منحصر به خودش را به محیط می آورد .طبیعتا هر سبک اصول، اکسسوری‌ها و رنگ‌های خاص خودش را به همراه دارد .که یک فرد طراح باید به خوبی از اینگونه موارد اطلاع کافی داشته باشد. به عنوان مثال در سبک دکوراسیون داخلی منزل به شیوه معاصر یا امروزی بیشتر از رنگ‌های خنثی استفاده می‌ شود. اکسسوری‌ها در سبک معاصر بیشتر از جنس فلز و استیل و کروم هستند .حس آرامش و صمیمیت را در محیط منتقل می نمایند. در دوره ی معماری داخلی خواهید آموخت که این سبک دارای چه تفاوت های عمده و جزئی با سبک معاصر می باشد

 

اخذ مدرک بین المللی معماری داخلی

مدرک بین المللی معماری داخلی قابل ترجمه رسمی و مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی می باشد. مدرک بین المللی می تواند به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جزو رزومه کاری و مهارتی شما باشد که به کمک آن می توانید پس از مهاجرت نیز در شرکت های خارجی معماری و طراحی داخلی مشغول به کار شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *