سقف-شیبدار

طراحی داخلی سقف شیبدار بیشتر جنبه ی جزئینی دارد و می تواند جلوه ای زیبا به فضای شما ببخشد اما سقف شیبدار در سقف خارجی ساختمان برای جلوگیری از آسیب های ناشی از بارش باران و تجمع آب نصب می شود. سقف های شیب دار به علت حالتی که دارند، اگر کمی در تزیینات آن ها زیاده روی شود، فضای داخل خانه را به هم ریخته و شلوغ نشان می دهد به همین دلیل طراحان از سبک مدرن برای معماری  داخلی سقف شیبدار استفاده می نمایندئ چرا که در سبک مدرن طرح ها تا جای ممکن ساده است.  شرکت دکوراسیون داخلی در این سبک از خطوط صاف و مستقیم استفاده می شود. سادگی سقف های مدرن باعث می شود اتاق هایی که سقف شیب دار دارند، دلباز، مرتب و منظم دیده شوند. در ادامه ی مطلب قصد داریم مراحل طراحی داخلی یک اتاق خواب با سقف شیبدار را بررسی کنیم:

 

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب

 

برای طراحی سقف شیبدار در اتاق خواب باید توجه داشت که از فضا به شکل کاملا بهینه استفاده نمود تا شیب سقف عملکرد اتاق را محدود کند. ممکن است این نگرانی برای شما به وجود آید که اجرا و پیاده سازی سقف شیبدار ساختار و فضای اتاق شما را از بین می برد اما این ویژگی شرکت دکوراسیون داخلی  می تواند به طرز شگفت انگیزی انعطاف پذیر باشد. اتاق خواب مکانی برای آسایش و آرامش است اما در عین حال غالبا کوچک نیز هست. اصولا در فضای اتاق خواب مبلمان بزرگ ندهید. بنابراین سقف شیبدار دلیل اصلی این مسئله نخواهد بود. اتاق خواب های کوچک در افراد احساس محدودیت ایجاد می کند اما ویژگی طراحی سقف شیبدار سقف به شما این مکان را می دهد فضایی را که دارید تقسیم کرده و باعث گسترش بیشتر آن شوید.

نورپردازی مناسب

 

برای شرکت دکوراسیون داخلی  مکان هایی برای استراحت و کسب آرامش مثل اتاق خواب باید به دقت در مورد نورپردازی فکر کنید. نورپردازی کل اتاق یا بعضی مناطق خاص مانند گوشه ها، فضای اتاق را لذت بخش تر می نماید. هیچ چیز بهتر از نور طبیعی نیست. نورگیرهای تعبیه شده بر روی سقف شیبدار اتاق باعث احساس نزدیکی بیشتری به آسمان میشود. بنابراین از طراحی نورگیرها غافل نشوید.

 

 

 

استفاده از رنگ های روشن برای سقف شیبدار

 

اگر سقف شیب دار اتاق خواب خود را سفید یا سفید براق کنید، طرح جالبی نخواهد بود.  معماری داخلی هلگر اگر می خواهید که فضای اتاقتان بزرگتر و همچنین دلبازتر به نظر برسد می توانید از رنگ های روشن استفاده کنید.  پیشنهاد می شود که به دیوارها هم رنگ روشن بزنید. رنگ روشن بر روی دیوارها و لوازم جانبی طرحی زیبا و دنج را رقم می زند.

 

چیدمان اتاق

 

برای چیدمان اتاق خواب می توانید لوازم را به موازات سقف شیبدار بچینید. با این روش فضا بزرگ تر به نظر می آید. برای تهویه ی مطلوب هوای اتاق می توانید از گل ها و گیاهان آپارتمانی استفاده کنید. معماری داخلی هلگر  و سفارش مبلمان، کمد ها و قفسات بصورت سفارشی و متناسب با فضای اتاق توصیه می شود. اتاق های راحت و جادار  که کمدهای مفصل دارند نیز دارای کشوهای بزرگ و کمد هستند .که کاملا متناسب با شیب سقف تنظیم شده و فضای کافی برای لباس، لوازم جانبی و… را فراهم می کند.

ایجاد حس آرامش و امنیت در اتاق خواب

 

از آنجایی که اتاق خوای محلی برای استراحت است شرکت معماری داخلی  ایجاد حس آرامش و امنیت در اتاق خواب بسیار حائز اهمیت است. شرکت دکوراسیون داخلی  عایق بندی صوتی مناسب در اتاق خواب یک نیاز اساسی برای ایجاد حس خوب در فضا است. دیوارها باید به خوبی عایق بندی شوند چرا که این امر باعث ایجاد احساس امنیت می شود.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *