معماری

 

داخلی آژانس مسکن مانند طراحی تمام ساختمان ها دارای اهمیت ویژه ای می باشد. آژانس مسکن به دلیل آنکه رابطه مستقیمی با صنعت ساختمان سازی و معماری دارد، باید رویکردی مشابه طراحی یک فضای تخصصی را داشته باشد. در طراحی داخلی آژانس مسکن می بایست از المان هایی استفاده نمود که حس اعتماد را در مراجه کننده و مشتریان ایجاد نماید. در ادامه ی مطلب قصد داریم در مورد مواردی که در طراحی داخلی آژانس مسکن باید به آن توجه نمود صحبت نماییم:

طراحی کلی

در طراحی کلی آژانس مسکن چیزی که بیش از هر چیز دارای اهمیت است بخش ورودی است. بخش ورودی یک آژانس مسکن باید به نحوی معماری داخلی  شود تا رغبت مشتریان برای ورود به آنجا افزایش یابد. در گام بعدی به کار بردن متریال های مناسب و اقتصادی در معماری داخلی  دفتر جلسات خصوصی و جمعی است. انتخاب متریال می بایست در اجرای سریع آژانس مسکن نقش داشته باشد. ایجاد فضایی باز و ساده، و کاهش تمام المان های شلوغ کننده از مهم ترین نیازهای معماری داخلی دفترآژانس مسکن به شمار می روند.

از مهم ترین نیازهای معماری داخلی دفتر املاک نظم و پرهیز از شلوغ کاری است.  نظم و خلوتی به افراد آرامش و اطمینان خاطر می دهد. بنابراین برای ایجاد نظم و خلوتی نباید بر همه ی در و دیوارها عکس و پوستر و لوازم تزئینی آویزان نمود.

 

طراحی جزئی

در طراحی جزئی آژانس مسکن اقداماتی انجام می شود که در نهایت منجر به زیباسازی فضا می شود.  انتخاب رنگ یکی از عوامل اصلی و مهم طراحی فضای آژانس مسکن می باشد. رنگ دیوارها در فضای داخلی آژانس مسکن باید به نحوی باشد که حس آرامش و اعتماد را در مراجعه کننده ایجاد کند. علاوه بر انتخاب رنگ ملایم، سازمانی بودن و مات بودن رنگ از ضرورت های طراحی داخلی آژانس مسکن به شمار می رود. در معماری داخلی  کف فضا می توان از یک موکت کلاسیک بهره برد. طراحی لوگو و ادغام آن با رنگ سازمانی از ویژگی ها جزئی طراحی آژانس مسکن می باشد. علاوه بر رنگ و پوشش کف، انتخاب مناسب مبلمان هم از عوامل اصلی جذب کننده مشتری به شمار می رود. علاوه بر این موارد دیگری نیز در طراحی جزئی باید مورد توجه قرار گیرند:

نور

نور یکی از آن دسته المان هایی است که در طراحی جزئی باید مورد توجه قرار گیرد. شرکت دکوراسیون داخلی نکته ی قابل توجه آنکه نور طبیعی همیشه بهترین نور برای فضای کار است و باید نورپردازی اصولی نور را در آژانس مسکن خود بگسترانید. استفاده از پارتیشن بندی دفتر کار در این فضا می تواند کار تفکیک و جلوگیری از جداسازی دمایی و نوری را به خوبی انجام دهد. به کارگیری آینه هم در دکوراسیون داخلی آژانس مسکن کمک می‌کند تا فضاهای نسبتا کوچک بزرگتر و دلباز تر جلوه کنند. آینه به ایجاد حس حضور در فضایی راحت و بزرگ کمک می‌کند.

 

استقفاده از گل های طبیعی

استفاده از گل های طبیعی جزو طراحی جزئی آژانس مسکن به شمار می روند. گل های طبیعی حس نشاط و سرزندگی را القا می کنند و در بهبود و بالا بردن عملکرد کارکنان تاثیرات بسیاری می گذارد. شرکت دکوراسیون داخلی ایجاد محیطی فرح بخش و شاد قطعا بر روحیه پرسنل تاثیر مثبت دارد و روحیه نیز باعث ایجاد صبوری و حوصله برای برقراری ارتباط موثر با مشتری خواهد داشت.

 

انتخاب مبلمان مناسب در طراحی داخلی آژانس مسکن

مبلمان همواره نقش تاثیرگذاری را در یک محیط ایفا می نمایند. در انتخاب مبلمان یک آژانس مسکن باید نهایت توجه را به خرج داد تا مبلمانی جذاب و دوست داشتنی را خریداری کرد. هر چه فضا بیشتر باشد هزینه ای که باید صرف خرید مبلمان کرد بیشتر است.  شرکت دکوراسون داخلی راهکار این است که شما از مبلمان سفارشی استفاده کرد تا جلوه و نمای دفتر کار شما را جذاب و دوست داشتنی کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *