معماری

طراحی دکوراسیون با شرکت دیزاین منزل

شرکت دیزاین منزل ، هماهنگ‌ سازی اجزای داخلی منزل است که با هدف زیباتر شدن و ایجاد یک فضای گرم و دل انگیز در فضای منزل می باشد. نقل مکان به منزل جدید همیشه برای افراد پر از هیجان و جذابیت بوده است، اما گاهی اوقات نحوه چیدمان دکوراسیون تبدیل به یک دغدغه برای افراد آن خانه، به خصوص بانوان می شود. بانوان در فضای جدید باید تصمیم بگیرند که وسایل را به چه نحوی چیدمان کنند؟ برای طراحی دکوراسیون لازم است که با کلیه اصول و قواعد طراحی داخلی آشنا باشید. متخصصان شرکت دیزان منزل با تمامی اصول طراحی آشناییت دارند و قادرند دکوراسیون فضای داخلی را به بهترین نحو ممکن طراحی کنند. شرکت معماری داخلی  در ادامه ی مطلب قصد داریم در خصوص فاکورهای مهم در یک طراحی داخلی صحبت نماییم:

 

فاکتورهای مهم در طراحی داخلی

 

به طور کلی مبلمان نقش بسیار پررنگی را در زیبایی دکوراسیون داخلی ایفا می نماید. نقش مبلمان در زیبایی دکوراسیون داخلی  واقعیتی غیر قابل انکار است. رنگ مبلمان، 30 درصد از فضای داخلی را تشکیل می‌دهد که باید با دقت بیشتری انتخاب شود تا همخوانی آن با رنگ دیوارها و اکسسوری‌ها رعایت شود. شرکت معماری داخلی علاوه بر آن سبک مبلمان هم باید با سبک سایر اجزای دکوراسیون داخلی مانند اکسسوری، طرح دیوارها، کف و غیره هماهنگ باشد.

قاب ها

 

تابلو به یک محیط روح تازه می بخشد و ایجاد حس صمیمیت می نماید. معماری داخلی  تابلوهای نقاشی، عکس‌های معروف، تابلوهای خوش ‌نویسی، تابلو فرش‌ها و … گزینه‌های پیشنهادی خوبی برای زیبایی منزل می باشند.

 

نور و روشنایی در معماری داخلی 

 

نور و روشنایی از جمله فاکتورهای مهم در دکوراسیون داخلی به شمار می ‌روند. شاخه های نوری  ی تواند نور طبیعی یا انواع لوسترها باشد. نکاتی که باید برای نورپردازی به آنها توجه داشت شامل موارد زیر است:

  1. قرارگیری شاخه های نوری
  2. تناسب سبک شاخه های نوری با سبک کلی دکوراسیون داخلی خانه
  3. شدت و میزان نور در هر مکان
  4. رنگ نوری که به کار برده شده

پارتیشن بندی فضا

 

پارتیشن بندی فضا یکی از سخت ترین کارها به خصوص در منازل بزرگ است. شرکت دکوراسیون داخلی متخصصان و طراحان شرکت دیزاین منزل پارتیشن بندی فضای منزل را به خوبی برایتان انجام می دهند. موارد کاربرد پارتیشن بندی فضا  می تواند شامل موارد زیر باشد:

  1. جدا کردن فضای ورودی از پذیرایی
  2. جدا کردن آشپزخانه از ناهارخوری
  3. جداکردن راهرو و اتاق‌ها از پذیرایی

 

رنگ آمیزی

 

رنگ و طرح به کار گرفته شده روی دیوارها اولین موردی است که معمولا در اولین نگاه به چشم می خورد.  انتخاب رنگ و طرح مناسب برای دیوار امر بسیار مهمی به شمار می‌رود که بهتر است در نهایت سلیقه و دقت انتخاب شود. برای انتخاب رنگ لازم است که با علم روانشناسی نگ به خوبی آشنا بود و رنگی را انتخاب کرد که با رنگ سقف و سایر لوازم موجود در فضا هماهنگ باشد. رنگی که برای خانه‌ های کوچک انتخاب می‌شود، در بزرگ‌‌ تر نشان دادن ابعاد آنها بسیار موثر خواهد بود. برای بزرگ جلوه کردن فضا تنها راه این است که رنگ دیوارها روشن انتخاب شود

 

کفپوش

 

کف فضای داخلی قسمتی است که در تاکثر اوقات در حین طراحی و شرکت دکوراسیون داخلی به فراموشی سپرده می شود اما باید بدانید کفپوش بخشی است که قادر است بر روی دکوراسیون داخلی تاثیرات بسیاری بگذارد. اگر مهمان نواز و گرم هستید بهتر است از پارکت به عنوان کفپوش استفاده نمایید و اگر دوستدار محیطی رسمی هستید از سنگ و سرامیک روشن استفاده کنید. علاوه بر این موضوع رنگ‌های متنوعی برای کفپوش وجود دارد که بسته به هماهنگی آن با سایر لوازم منزل بهتر است انتخاب شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *