سبک-معماری-سنتی

سبک سنتی ایرانی در معماری داخلی :

معماری داخلی هلگر که بسیار با متدهای روز دنیا هماهنگی داشته و طرافداران زیادی پیدا کرده است  و متناسب با روحیات افراد متجلی ایجاد آرامش ذهنی و افزایش بهره وری زیاد می باشد که این باعث تعدد پروژه های درخشان معماری شده است.

برای طراحی داخلی فضای داخلی مجتمع های تجاری و مسکونی به دانش طراحی و علوم دیگر نیاز می باشد که متخصصین هلگر دارای این توانایی هستند. معماری داخلی  کار طراحی را به اعضای تیم هلگر سپرده و بازدهی خوبی از این کار داشته باشید.

تیم طراحی معماران هلگر برای طراحی و ریدیزاین همراه با بازسازی ساختمان مراحل زیر را دنبال کرده اند:

اولین مرحله گفت و گو با مشتریان  است که بسیار مهم است. که نیاز به فروشندگان حرفه ای در این زمینه داشته است. در این مرحله مشتری ایده هایی نو در سر داشته  و همچنین نیازها و اولویت های خود را به تیم طراح و دکوراسیون می گوید. این طراحان ابتدا یک اسکچ اولیه از طرح اولیه می نگارند.

  تحلیل برنامه های کلی طراحی داخلی

 

در این مرحله تیم طراح داخلی با توجه به مقدار سرمایه اولیه ای که مشتری تصمیم دارد برای اجرا خرج کند دست به چه تغییراتی انجام دهند.چه اقداماتی را راه اندازی کنند.  پس از آن قرارداد بین مشتری ها و معماران داخلی عقد می شود. این قراردادهای تجاری می تواند از چند برگه معمولی تا سندهای طولانی شامل گردد و  قانونی که با دقت نوع خدمت مرتبط، روش و مسئولیت ها را در پی دارد، تعبیه گردد.

تهیه اسکچ از طرح کلی بنا

تیم طراح به خوبی این را می داند که احتمال داشته است پروژه درگیر کار بازسازی گردد و به همین علت در مراحل نخستین طراحی داخلی باید از شرایط موجود، نقشه و اسکچ اولیه با دقت بالا تهیه کند. این نقشه برای کارهای نوسازی نیز به کار می آیند و در کار بازسازی ساختمان کمک شایانی می کنند.

تیم فنی شرکت معماری داخلی هلگر  اندازه گیری های دقیق زمین توسط طراح صورت می گیرد.  هدف از انجام این کار این است تا نقشه ها را به دست بیاورند.

معماری داخلی هلگر دقت در ارزیابی سیستم های مکانیکی و الکترونیکی باید بالا باشد  نی که گاهی نیاز به وجود متخصصین داشته که برای کارشناسی حضور داشته باشند.

ارائه طرح هایی بر اساس سلایق شما

 

باتوجه به تمامی مواردی که گفته شد، همچون بودجه سلیقه مشتری و همچینن نقشه تهیه شده یک بنا طراحی اولیه انجام می شود. سبک سنتی ایرانی در معماری داخلی  این بنا بر اساس بهترین متدهای روز دنیا به شما مشتریان ارائه می شود.

در هنگام ارائه بنای کلی یا بازسازی بنای کهنه، طراح نیاز به کاغذهای بزرگ یا تخته برای نشان دادن نقشه ها دارد. تجهیزات ساختمانی از جمله آسانسورها و غیره و در بسیاری از موارد از مدل استفاده کند.

 

سبک سنتی ایرانی در معماری داخلی هلگر

 

پس از نهایی سازی طرح , نوبت به سفارش و خرید لوازم از جمله نورپردازها می شود. بعد از آن ساخت و ساز آغاز می شود. به همراه دیگر وسایل منزل، طراحان مسئولیت تهیه وسایل دیگری برای ایجاد طرح های سنتی و مدرن در طراحی داخلی خانهبر عهده دارند.

شرکت دکوراسیون داخلی  بر هر قسمتی از کار ساخت و ساز و طراحی پروژه نیز ناظری وجود داشته است تا  مرتب چک لیست ها را کنترل کند و اطمینان حاصل کند که پروژه به آرامی روند پیشرفت خود را طی کرده است. مفتخریم از صفر تا صد پروژه میزبان شما عزیزان باشیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *