دیزاین-داخلی

روکش مبلمان در دکوراسیون:نکته مهم در شناخت مبلمان روکش دار این است که آنچه شما میبینید الزاماً آن چیزی نیست که بدست می آورید.

آنچه شما قادر به دیدنش نیستید میتواند کلید برای یک رویه کشی با کیفیت خوب باید از پارچه های کنفی کتان طبیعی یا مصنوعی ساخته شده باشد.درون یک بافت سبدی شکل   که به قسمتبالای چوب متصل است ، استفاده شود.

در مبلمانی با کیفیت بالا بعد از بافت، نوبت به فنرها راحتی یک مبل باشد یک قطعه مبل ممکن است به رسد. بعضی از مبلها فنرهای پیچیده ایرا تشکیل می دهند.

بنابراین همیشه به برچسب جزئیات ساخت قبل فنرهای هشت تایی در صندلیهای راحتی کاربرد دارند.

روکش مبلمان در دکوراسیون:در از خرید آن قطعه توجه کنید در بیشتر کشورها قانون مبلهای ارزان تر از فنرهای سخت که ارزان تر هستند .

برای آنها را ملزم به درج جزئیات بر روی کالاها کرده است. سطح رویه آنها استفاده میشود .زیرا آنها نیازی به دسته نگه اغلب برچسب کالا بهخوبی جزئیات آن را نشان میدهد روشهای ساخت دارنده ندارند.

قسمت بالای فنرها یک پوشش سخت برزنت پارچه کنفی در برای اطمینان از این که شما بدانید به دنبال چه چیزی هستید .

که در مکانی به عنوان اساس و پایهای جهت نگهداری لایهها اعم از این که ساختار ،آن همان چیزی باشد که شما تشخیص دوخته میشود قراردارد .

دو نوع روکش

۱مبلمان با روکش ،کامل مانند کاناپه مبل دونفره مبل راحتی صندلیهای پایه کوتاه و چهار پایه ها که به طور کامل با روکش پوشیده شده است. بهطوری که هیچ چوبی به استثنای پایه آن دیده نمی شود.

۲مبلمان چوبی مانند صندلیهایی که گاهی اوقات از آنها استفاده میشود .و مبلمانی که قسمتهایی دارند که چوب آنها مشخص است .

پر یا کرک متناسب با کیفیت مبل میشود ،کرک گران ترین نوع پوشش است .اما امروزه یک نظریه کلی وجود دارد .که مبل یک ساندویچ شامل پر بایک لایه فوم در «وسط» است. این پوشش پر نرم از افت زیاد جلوگیری میکند .و به آن یک شکل مستحکم می دهد.

مبلمان با کیفیت بالا

روکش مبلمان در دکوراسیون:دارای یک لایه پایانی از فیبرهای درهم پیچیده یا نمدهای پنبه ای هستند.

که در قسمت زیر پارچه مبل قرار میگیرد گاهی اوقات حتی این لایهدارای یک پوشش ابتدا قسمت چوبی مبل ساخته میشود یک مبل با کیفیت محافظ از پارچه وال برای کاهش فشار روی روکش است .

که در خوبباید از چوب بلوط ،ساج گردو یا چوبهای جنگلی که این صورت شکل آن نیز حفظ میشود در کوره خشک شده اند نه) چوبهای نرمی مانند کاجساخته‌ شود.

این چوبها باید صاف و بدون پیچ و تاب باشد بستها و پارچه های رایج مورد استفاده زوایای آن باید کاملاً و چندین بار به هم جفت شوند.

پارچه های مبلی تا زمانی که ساییده یا پاره نشوند. مقاوم در مرحله بعد نوبت رویه کشی مبل است که) بیشترین مواد در هستند.

سخت ترین ساییدگیها در پارچه های متراکم پنبه ای پارچه های بادبانی جین پارچه روکشی، پنبه ای پارچه های ساخت مبل برای نگهداری لایههای دیگر را به کار میبرد.

اگرچه پلاستیکهای صاف و براق یا چوبهای گرد به کار رفته در میزها صندلی و مبلها دارای کیفیت قابل لمسی هستند .اما لازم است کیفیت زیرسطح ظاهری آنها نیز امتحان شود.

مبلمان چوبی

مبلمان چوبی قدیم) یا جدید از چوبهای سختی مانند ماهون چوب ros ، بلوط، افرا، گردو، ساج، سرخدار یا گیلاس و یا چوبهای نرمی مانند کاجساخته می شوند.

به طور کلی روکش چوب، یک ورقه باریک از چوب نازکی است .که بر روی سطح چوب تخته چند لا یا ورقه های چوب چسبانده می شود.

روکش مبلمان در دکوراسیون:در حالی که روکش چوبهای قدیمی در مبلمان آنتیک مستعد ترک خوردن هستند .

و در اثر گرما در اتاقهای دارای سیستم حرارت مرکزی از لایهزیرین خود جدا میشوند.

روکشهای جدید به ندرت اینگونه می باشند. با این وجود، مبلمان قدیمی معمولاً دارای شرایط مطلوبی هستند.

و از ،زیبایی، زنگار برنزی کهنه، وارزشی نادر برخوردارند که هر کسی آن را تحسین می کند.

همه مبلمان چوبی خواه نو و خواه آنتیک از نظر فنی، صد ساله) یا از گروه سوم یا دست دوم باشند باید از نظر مقاومت و کیفیت ساخت وپرداخت کنترل شوند.

صندلی ها

آزمایش کردن محلهای اتصال در صندلیها نو یا کهنه، مهم .است.

آنها باید ترجیحاً با قالبهای فلزی ساخته شوند که این کار به منظور قوی ساختن اتصالها که بیشترین فشار بر روی آنها تحمیل میشود صورتمی.گیرد.

هیچ گونه شکافی در اتصالها نباید وجود داشته باشد .این محلها باید صاف باشند.

صندلیهای نهار خوری به دلیل استفاده روزانه و دائم باید دارای کشنده سطحی که به پایهها متصل میشود جهت تقویت آنها باشد. پایه هایصاف بیشترین مقاومت را دارند.

برای آزمایش استحکام یک صندلی به آن تکیه دهید تا کنترل سپس ان را کمی هل دهید تا ببینید ایا تکون می خورد یا نه.

در پایان بررسی نهایی را انجام دهید.باید مطمین شوید که خیلی صاف و بدون چین و چروک و زبری باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *