شرکت-هلگر

رنگ های دریایی و ساحلی:خود را تصور کنید در حالی که در کرانه دریا ایستاده اید. بازی نور روی رنگها و بافت ،دریا شنها و آسمان را تماشا میکنید.

تصور کنید که نور بافت شن ،سنگ آسمان و پوشش گیاهی بی رمق خورشید از درون ابرهای خاکستری مرواریدگون و تکه های پراکنده آسمان آبی میگذرد نور خاکستری و نقره ای دور ماسه ها و شن ریزه ها و اتحادی پای شما می چرخد . رنگهای مبهم و مه آلود ساحلی و رنگهای قهوه ای اعصاب را آرام میکنند .

رنگ های مدرن

برای روح مدرن تحلیل رفته انسان، مرهم خوبی روشن بژ، خاکستری و خاکستری تیره و شنها و سنگها با هم ترکیب هستند.

میتوان به آسانی با این رنگها زندگی کرد. آنها همیشه ملایم و می شوند وقتی به کرانه دریا فکر میکنید توده های خاکستری و سبز شیک هستند.

این رنگها در دکوراسیون داخلی و چیدمان و معماری داخلی یعنی سبز متمایل به آبی، سبز، خاکستری و آبی گیاهان ساحلی، خشکی گیاهان و ترکیب رنگ آنها با آبی خاکی راج اگر با بافتهای غنی و طبیعی مثل کتان نرم و بافتهای نرم، پارچه های دریایی و رنگ خاکستری ارغوانی گیاه حرفه مر و عود ،قرمز حالت جالبی بدون نقش ساده رنگ چوب طبیعی خاکستری سفید بلوطی ،تیره کند و زیبایی استخوانی رنگ کنده چوب با خطوط زاویه دارش کنف زبر و الیاف آگاو – که برای ساختن تور ماهیگیری و قایق و طناب تندیسگون گون است.

رنگ های دریایی و ساحلی

رنگهای دریایی میتوانند ملایم یا قوی باشند اما به کار میروند. به کار میروند مورد استفاده قرار گیرند حالت طبیعی و دلپذیری ایجاد شادی بخش هستند و کار با آنها راحت است؛ یک حالت متفکرانه آرام و می.کنند در این حال هدف شما میتواند سمفونی نشاط بخش رنگهای آرزومند و حتی تا حدودی غمگین دارند .

رنگ باران و اشک را به نمایش ،آرام رنگهای مات و خلق احساس آرامش مطلق باشد. می گذارند رنگهای دریایی حالت بیرنگ و خاکستری کنده چوب را به یاد میآورند.

رنگهای خالص و نیرومند دریایی به طور طبیعی زندگی روزمره ما را که به وسیله ماسه دریا و خورشید ساییده شده تا به رنگ نقره ای متالیک احاطه کرده است.

خاک، سنگ چمن دریا آسمان و درخت همگی برسد. در همین حال شن ریزه هایی را نیز به یاد می آورد که مایه هایی از بخشی اساسی از وجود ما هستند آن قدر که ما همیشه با آنها راحت زیتونی ،اخرایی ،نخودی خاکستری تیره گچی مرمری، قهوه ای_بنفش هستیم.

نور و سایه

این رنگها هیچ گاه از مد نمی افتند . همیشه نقشی در هر ترکیب یا صورتی قهوه ای را در بردارد. میتوانید رنگ سیاه درخشان و کهربایی دکوراسیون دارند. به عنوان نقطه مقابل رنگهای گستاخ و تند به کار جلبکهای دریایی شناور در موجهای خاکستری و آبی حاشیه آب را نیز می روند اما همواره رنگهای قوی و ضعیف را میتوان با استفاده از آنها به تصور کنید.
مشکل هماهنگ نور و سایه ترکیب کرد. به حالت دریا در یک روز طوفانی فکر کنید. آسمان با مد سیاه و سنگین همیشگی شان رنگهای دریایی همچنان به اندازه هر دریا، توده متلاطم به رنگ نیلی و مشکی تیره موجهای بزرگ با کف کرم و رنگ دیگری، امروزی، زنده و نشاط بخش هستند .

رنگهای روح

بخش رنگ سولفور را به یاد آورید و احساس کنید که موجهای تیره به صخره های خاکستری و آبی درخشان برخورد می کنند.
رنگهای دریایی همان رنگهای ناب و خالصی هستند که ما را در زندگی روزمره مان احاطه کرده اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *