دیزاین-داخلی

رنگ های ملایم در دکوراسیون بسیار پر کاربرد هستند این رنگ های ملایم به تنهایی برای از خود بیخود کردن شما کافی هستند. این رنگها در دکوراسیون داخلی شما مایه های زیبا، حالت زنانه و اغواگری دارند.

رنگ های ملایم:

در دکوراسیون مایه های لطیف گل رز، شامپاین، عاج، مرجان، بنفش روشن، رز چینی، سبز مایل به خاکستری و آبی خاکی، همگی باقی مانده های دهه ۱۹۲۰هستند.

رنگ های ملایم در دکوراسیون:در معماری فضاهای داخلی جایی که مایه های کمرنگ قهوه ای، کرم و صورتی صدفی، رنگ های مورد توجه بودند.

در همان حال، جورابهای ابریشم، لباس ها با برش هایکج و روبدوشامبر و جامه های ساتن برای ستارگان سینما مناسب بود .

و پر درخشان قو هم از ملزومات آن دوره بود. لوکسی این رنگ های ملایم در دکوراسیون نمود خوبی داشت. چنین رنگ های ملایمی در دکوراسیون در یک ترکیب جذاب و سرد، بهخوبی با هم هماهنگ می شوند.

مایه هایی مخلوط از خاکستری مایل به قهوه ای، شکلاتی و گلبهی، شاید به تنهایی کسل کننده باشد.

اما اگر اینها با هم به کار روند و متعادلباشند، این رنگهای ملایم در دکوراسیون ترکیب ملایم رنگ و غلظت آنها می تواند درجات متنوعی از زیبائی و روشنی هوشمندانه و نسبتا زنانه ایجاد کند.

رنگ های ملایم در دکوراسیون:در دکوراسیون این رنگ های سحرانگیز کاملا با اثاثیه ظریف، هماهنگ هستند. پس آنها را روی پارچه های پرده، کوسن، روکش ها و رویه مبل ها امتحان کنید.

نمایش رنگ های ملایم در فضا:

چون سطوحی را ایجاد می کنند که این رنگ های ملایم در دکوراسیون، خود را کاملا نشان می دهند. با تغییر نور در طول روز، رنگ کلی این رنگها هم ممکناست تغییر کند.

به درخشش ملایم ابریشم خام، تافته و ساتن و شفافیت شکننده پارچه وال و پارچه های نازک فکر کنید.

آنگاه می بینید که چگونه این رنگها اگربا هم روی پارچه ها و بافت های خاص به کار روند موفق عمل می کنند.

در دکوراسیون و معماری داخلی فضاهای بزرگی مثل راهرو، پله ها یا پاگرد هم مورد استفاده قرار می گیرد .

در این فضاها تغییر سایه ها به وسیله نور روز باعث می شودکه سایه های متغیر در فضا به رقص درآیند.

رنگ های ملایم در دکوراسیون:

این رنگ اگر با سنگ سفید در دکوراسیون اتاق خواب هم ترکیب شود، بازی رنگ چشمگیری را به نمایش میگذارد، زیرا به هیچ جهتی متمایل نبوده و در آن واحد، سرد و گرم، بی روح و جذاب است.

پیش از آن که در مورد استفاده از مایه های کم رنگقرمز و آبی تصمیم بگیرید، این رنگ را آزمایش کنید.

زیرا مصالحه جالبی میان قرمزها و آبیهاست: هر دو برای غلبه بر فضای داخلی و دکوراسیون آن می جنگند اما درنهایت باید به تسلیم و همکاری، رضایت دهند.

رنگ های بیسکوئیتی:

رنگهای ملایم در دکوراسیون داخلی این رنگها شامل مایه های ویفری، رنگ بستنی، قهوه ای روشن و کرم شکلاتی است. مایه های نسبتا خنثای کاراملی و موزی که روی وسایل چوبی، روکش ها، دیوار و کف به کار می روند.

رنگ های آرام بخشی هستند که زمینه مناسبی را برای رنگ های سیرتر فراهم می کنند.

مایه هایی از کرم، شیری وبیسکوئیتی معمولا داستانهای رنگی زیبایی ایجاد می کند چون فضاهای گرفته و تاریک اتاق یا خانه را اصلاح می کنند.

به جای آن که در معماری داخلی و دکوراسیون فضای خود ناگهان بهرنگهای تند، رنگ ماهون تیره یا چوبی یا سبز روشن آفتابگردانهای مدیترانه ای روی آورید.

اجازه دهید که ظرافت های جدید، شما را تحت تأثیرقرار دهند و فکر کنید که چگونه رنگ های روشن تر در اتاقی که نور، غالب است پدید می آیند.

ممکن است شما خود را مجذوب رنگ شفاف ترکیبصورتی بستنی و چوب گردو نیز ببینید؛ این ترکیب، نشانه ای از زمان گذشته در یک خانه مدرن است.

برای انتخاب رنگ ها حتما از یک شرکت معماری داخلی معتبر راهنمایی بگیرید و یا با شرکت در دوره های آموزش دکوراسیون این مطالب را اصولی فرابگیرد.

شما میتوانید نمونه کارهای بیشتری ازین ترکیب رنگ های ملایم در دکوراسیون را در سایت  http://houzz.com  مشاهده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *