دکوراسیون-هلگر

از دکوراسیون داخلی ساده در بسیاری از خانه‌ها استفاده می‌شود. این نوع دکوراسیون در عین زیبایی هزینه کم‌تری دربرخواهد داشت و در خانواده‌های کم‌جمعیت قابلیت استفاده را دارد. به‌علاوه محیطی آرام و به دور از هیاهو و شلوغی فراهم خواهد ساخت. در این نوع از دکوراسیون داخلی بیش از همه به ضروریات توجه می‌شود و تمرکز بر روی حداقل‌ها است. فضاهایی جداگانه هر یک با چیدمان متفاوت در یک فضای کلی و استفاده از قفسه‌های کوچک از ویژگی‌های این نوع دکوراسیون است. ‌

سادگی

استفاده از سادگی در دکوراسیون داخلی به ویژه در خانه‌هایی با متراژ کم و آپارتمان‌ها هر روز بیش از پیش مورد توجه قرار می‌گیرد. این نوع از دکوراسیون سبب می‌شود بتوان از همه فضای موجود استفاده کرد و بنابراین مشکل کمبود متراژ را برطرف خواهد کرد.

بسیاری از اماکن از این نوع سبک استفاده می‌کنند از جمله سادگی در دکوراسیون داخلی برخی رستوران‌ها در عین زیبایی محیطی پرکاربرد فراهم خواهد ساخت. در این نوع رستوران‌ها چیدمان مرتب و هندسی مبلمان و ست رنگ‌های مورد استفاده و نورپردازی مناسب همه و همه عامل جذب مخاطبان خاص می‌شود. در ادارات نیز علاوه بر زیبایی محیط کار مسئله کاربردی بودن فضای موردنظر اهمیت دارد و تمامی وسایل و لوازم مورد نیاز کارمندان می‌بایست در دسترس بوده و محیط، آرامش لازم برای کارکردن را داشته باشد. به همین دلیل استفاده از سادگی در طراحی داخلی در این نوع فضاها بسیار اهمیت دارد.

جذاب بودن

سبک دکوراسیون داخلی یکی از عوامل موثر در جذب مخاطب در اماکن دیگری مانند آرایشگاه مردانه و زنانه نیز می‌باشد. دقت به دو نکته در طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه ضرورت دارد. دکور بهتر است ساده و شیک باشد و میزان حساسیت در این باره را باید به حداقل برسانید. دکوراسیون ساده را اغلب سلیقه‌ها خواهند پسندید و آرامش موجود در چنین فضایی به جذب مشتریان بیش‌تر کمک خواهد کرد.

به ویژه در مواردی که فضای محدودی در دسترس است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *