اصطلاحات-معماری

آشنایی با جزئیات دروس رشته دکوراسیون داخلی

دروس رشته دکوراسیون داخلی و یادگیری تمام مواردی که در این دوره آموزش داده می شود برای کسانی که علاقه دارند در این رشته کار کنند، اهمیت زیادی دارد. اگر شما پایه و اصول علم دکواسیون داخلی را بلد نباشید نمی توانید آن که طور می خواهید در این رشته کار کرده و به موفقیت برسید. بنابراین اگر در یکی از دوره هایی که در آن شرکت دکوراسیون داخلی آموزش داده می شود شرکت می کنید برای وقت خود و برای هزینه ای که پرداخت کرده اید احترام و ارزش قائل شوید. مدرسانی که این دوره ها را تدریس می کنند قادرند نکات بسیار خوبی را در اختیارتان قراردهند؛ بدون شک دانستن این نکات می تواند بر روی کیفیت کار شما تاثیر زیادی داشته باشد.

در دوره هایی که برای آموزش  شرکت دکوراسیون داخلی برگزار می شود، دروسی که ارائه می گردد در حیطه های مختلفی بوده و معمولا مدرسان سعی می کنند مواردی را به شما آموزش دهند که بتوانید با به کار گیری آنها دکوراسیون را به نحو احسن طراحی کرده و در اختیار مشتری تان قرار دهید. پس لازم است به هنگام شرکت در دوره های آموزش دکوراسیون داخلی به این موضوع توجه داشته و تمام نکاتی که در این دوره ها به شما آموزش  داده می شود را به خوبی فرا بگیرید؛ شاید یکی از همین نکات روزی گرهی از کار شما باز کند.

فرم شرکت در دوره های رایگان

جهت شرکت در دوره های رایگان معماری شماره تماس و ایمیل خود را وارد نمایید تا لینک دوره ها برای شما ارسال گردد

روش های تحصیل در معماری داخلی

هر آنچه که شما برای تبدیل شدن یه یک طرح داخلی دکوراسیون باید بدانید در قالب دروس رشته  شرکت دکوراسیون داخلی به شما آموزش داده می شود. ذکر یک نکته در اینجا حائز اهمیت است و آن نیز این است که شما برای آنکه در این رشته تحصیل کنید هم می توانید به هنرستان هایی که این رشته را دارند مراجعه کنید و یا به دانشگاه رفته و دروس مرتبط با این رشته را پاس نمایید. ما در ادامه مواردی که در هنرستان و دانشگاه به شما آموزش داده می شود را یادآوری خواهیم کرد.

رشته معماری داخلی در هنرستان

کسانی که دوست دارند تجربه و دانش بیشتری در رابطه با این رشته کسب کنند می تواند در دوران دبیرستان به هنرستان هایی که این رشته را تدریس می کنند رفته و 3 سال در این حوزه به کسب علم بپردازند. بعد از گرفتن مدرک دیپلم می توانید در کنکور سراسری شرکت کرده و در دانشگاه وارد رشته طراحی داخلی و یا معماری شوید.

در طول مدتی که در مدرسه و در رشته معماری داخلی در حال تحصیل هستید با مواردی مانند اصول ابتدایی معماری و دکوراسیون داخلی، ایجاد نوآوری در شرکت دکوراسیون داخلی و غیره آشنا خواهید شد. از جمله مواردی که به دانش آموزان آموزش داده می شود، می توان به این موارد اشاره کرد: رنگ موکت و فضاهای داخلی، انسان و رابطه اش با محیط زیست، هنر، دانش فنی پایه، تزئینات سنگی، تزئینات سلولزی، اخلاق حرفه ای، دانش فنی تخصصی، تزئینات گچی، مبلمان پارچه و غیره. شرکت معماری داخلی

رشته دکوراسیون داخلی در دانشگاه

شما باید به مدت 4 سال در دانشگاه 114 واحد اختصاصی، 21 واحد عمومی و 14 واحد اصلی را بگذرانید تا مدرک لیسانس در رشته معماری داخلی را بگیرید. کمتر از بیست دانشگاه در کشور این رشته را ارائه می کنند و از جمله دروسی که دانشجویان باید آنها را مطالعه کنند به این موارد می توان اشاره کرد: طراحی فضاهای آموزشی، طراحی فضاهای مذهبی و فرهنگی، مباحث مربوط به عکاسی پیشرفته، طراحی فضاهای ورزشی، طراحی فضاهای تجاری، جامعه شناسی معماری، تمرین های معماری، آشنایی با معماری پیشرفته، اصول نقاشی دیواری، طراحی و چیدمان وسایل، اصول مذاکره و غیره.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *