شرکت-دکوراسیون-داخلی

ثبت شرکت دکوراسیون داخلی : شرکت طراحی و دکوراسیون داخلی شرکتی است که اعضا و تیم آن قادر هستند که به بهترین شکل ممکن فضای داخلی محیط را آرایش کنند و با زیباسازی آن موجب آرامش و افزایش رضایت افراد شوند. این دسته از شرکت ها علاوه بر طراحی فضا در زمینه فروش محصولات برای زیبا سازی فضاهای داخلی ساختمان ها، منازل، ادارات و … فعالیت می کنند. اگر شما نیز دارای چنین شرکتی هستید باید آن را ثبت نمایید.

برای ثبت شرکت دکوراسیون داخلی می توان در قالب های محدود شده و سهامی های خاص اقدام کرد. نکته ی قابل توجه آنکه اگر شرکت های دکوراسیون داخلی  شما تولیدکننده است باید از وزارت صنعت، معدن و تجارت و چنانچه شرکت شما یک شرکت طراحی و معماری داخلی هلگر  باشد باید از اتحادیه یا انجمن صنفی مرتبط ، مجوزهای لازم را دریافت کنید.

یکی از نکاتی که باید بدانید این است که این روزها افراد بیش از گذشته به زیبایی فضای درونی ای که در آن زندگی و یا کار می کنند اهمیت می دهند و به همین علت می توان گفت شرکت های معماری و طراحی داخلی سود بسیاری به موجب این امر نصیبشان می شود. اگر فارغ التحصیل رشته معماری و طراحی داخلی هستید و بدوجه ی کافی نیز در اختیار دارید می توانید اقدام به تاسیس یک شرکت طراحی کنید. در ادامه شرایط تاسیس شرکت را به شما می گوییم:

شرایط تاسیس شرکت طراحی و معماری داخلی

 

  1. داشتن کارت ملی و شناسنامه الزامی است.
  2. حداقل مدرک تحصیلی متقاضی تاسیس شرکت باید دیپلم باشد.
  3. حداقل باید 25 سال سن داشته باشید.
  4. نکته ی مهم آنکه اعضای شرکت نمی توانند در حال ادامه تحصیل باشند.
  5. هیات مدیره و اعضای شرکت نمی توانند در سازمان های دولتی از معافیت برخوردار باشند.
  6. مکان فعالیت باید دارای سند تجاری و یا اداری باشد.

نام شرکت طراحی

 

برای ثبت شرکت دکوراسیون داخلی باید یک اسم برای شرکتتان انتخاب نمایید. یکی از نکات مهمی که در خصوص نام شرکت معماری داخلی هلگر  باید بدانید آن است که انتخاب نمودن خود کلمه دکوراسیون در یکی از سیلاب های نام شرکت به علت نداشتن ریشه فارسی به هیچ عنوان امکانپذیر نمی باشد. افراد می توانند از کلماتی همچون طراحی داخلی،  طراحان و … برای نام شرکتشان استفاده نمایند. شرایط ثبت نام شرکت دکوراسیون داخلی هلگر  به شرح زیر است:

  1. نام شرکت باید دارای ریشه فارسی باشد و استفاده از کلماتی که ریشه آن ها لاتین است مجاز نیست. واژگان انتخابی برای نام شرکت باید به گونه ای باشد که در لغت نامه دهخدا و یا فرهنگ معین موجود باشد.
  2. نام شرکت با قوانین و به طور کلی شئونات جمهوری اسلامی منافاتی نداشته باشد. شما می توانید به سامانه http://ilenc.ir مراجعه نمایید و نام پیشنهادی خود را سرچ کنید.  دقت داشته باشید که دو کلمه از نام پیشنهادی با اسامی دارای سابقه باید متفاوت باشد.
  3. به هیچ عنوان نباید از عناوین ایثارگران استفاده شود.
  4. برای تعیین اسم شرکت حداقل تعداد سیلاب ها 3 سیلاب است.
  5. از عناوین شعرا، دانشمندان و کاشفان نیز نباید در نامگذاری اسم شرکت استفاده شود.
  6. عدم استفاده از حروف اول چند کلمه به عنوان اسم مخفف و یا ترکیبی از چند کلمه
  7. عدم استفاده از حرف اول بعضی از کلمات مانند پی وی سی و…
  8. استفاده کردن از اسامی شهرها و رنگ ها در اسم شرکت های دکوراسیون داخلی  مشکلی ندارد اما این کلمات جزء اسم شرکت شمرده نخواهند شد و در واقع اسم شرکت باید غیر از این کلمات شامل سه کلمه باشد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *