تغییر دکوراسیون منزل:برای یک تغییر اصولی در دکوراسیون در ابتدا اهدافتان را بنویسید.از فضای خود چه انتظاراتی دارید.نیازهای شما چیست؟ اولویت برای شما زیبایی ست یا کاربری فضا؟

اقدامات مهم

یک تغییر دکوراسیون اصولی در منزل وقتی رخ میدهد که شما واقع بینانه دست به تغییر بزنید.پس از نوشتن لیست نیازهای خود حال شروع به اقدام کنید.

چیدمان

از چیدمان فعلی خود مطمئن شوید.

قرارگیری مبل ها باید به گونه ای باش که در مسیر رفت و امد افراد منزل نباشد.چیدمان میزناهاخوری باید نزدیک ترین مکان به اشپزخانه باشد.

رنگ

دومین قدم تغییر دکوراسیون داخلی اضافه کردن رنگ به فضای منزل است.برای این هدف از کوسن های رنگی برای مبل ها استفاده کنید.

برای تکمیل رنگی فضاها از تابلوها غافل نشوید.تعداد استفاده از تابلوها باید متناسب با متراژ شما باشد.پشت مبل سه نفره بهترین مکان نصب تابلو است.

در جهت کاربردی تر کردن دکوراسیون منزل خود یک فضای دنج ایجاد کنید.این فضا میتوانید یک کنج کنار پنجره باشد یا یک فضای خالی کنار شومینه.

یک مبل رنگی شاد برای این فضای دنج تهیه کنید .

یا دیواره ی کوچک پشت آن را رنگ شاد بزنید.با قرارگیری یک عسلی کوچک کنار مبل و قراردادن چند عدد شمع روی میز عسلی یک فضای ارامش ایجاد کرده اید.

نور

از کافی بودن نور فضای خود مطمئن شوید.تاثیر نورپردازی در دکوراسیون داخلی منزل بسیار زیاد است.حدقل اقدام این است که هالوژن های منزل خود را با نوع پرنور ان تعویض کنید.

حدقل یک اباژور ایستاده کنار فضای نشیمن داشته باشید.چند عدد اباژور رومیزی برای کناره های مبل سه نفره در پذیرایی تهیه کنید.

نور استاندارد یک فضا باید تلفیقی از نورهای طبیعی و مصنوعی باشد.

اگر از چیدمان خود راضی نیستید یا قصد تغییر مبلها را دارید .یا امکان رنگ امیزی دیوارها هم برایتان محیا ست. از طراح دکوراسیون داخلی کمک بگیرید.

شرکت دکوراسیون داخلی

طراح دکوراسیون داخلی منزل شما را اندازه گیری میکند و سپس به صورت سه بعدی طراحی میکند.در این مرحله شما میتوانید تغییرات را مشاهده کنید.

سپس برای خریدها اقدام کنید.اگر هزینه طراحی برایتان زیاد است،از یک جلسه مشاوره ی طراح دکوراسیون استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *