دکوراسیون-معماری

 

تعریف معماری داخلی : معماری داخلی  روی هماهنگی و یکپارچه سازی و تعادل بین فضاهای مختلف و چیدمان بر اساس بهترین متدهای روز دنیا انجام می شود.دکوراسیون داخلی هر فضایی باید طوری باشد که در نحوه اول در نظر مخاطب متعادل جلوه کرده است. در ادامه این مطلب قد داریم نکاتی را در خصوص معماری داخلی و دکوراسیون فضاهای تفکیک شده مطابی را بیان کنیم:

نکات دکوراسیون  در خصوص ایجاد تعادل

 

در عصر حاضر ساختمانی های بسیاری در اطراف کلان شهر ها وجود دارد. آپارتمان های مسکونی و تجاری در مقایسه با منازل ویلایی شکل از مساحت کمتری برخوردار بوده  است.

با توجه به کوچک بودن مساحت خانه های امروزی دکوراسیون و نحوه چیدمان آن ها دارای اهمیت بالایی است.  سبکی که این روزها در بین کاربران پر طرفدار است و از سمت معماری داخلی برای دکورراسیون داخلی به کار گرفته شده است. شرکت دکوراسیون داخلی  سبکی که بیشتر استفاده می شود، مدرن می باشد.  سبک مدرن که در آن همه چیز زیبا و ساده است. در سبک مدرن هرگونه شلوغ کاری و استفاده از تجملات اضافی و حاشیه سازی ممنوع است.

تعریف معماری داخلی ممکن است در سبک های مختلفی باشد. خیلی از افراد تصور کرده اند که دو واژه هماهنگی و یکپارچگی با یکدیگر یکسان هستند اما این دو دارای اختلاف هایی هستند.

هماهنگی به این معنا بوده که المان هایی که به کار می روند در دکوراسیون از نظر رنگ، طرح و جنس با یکدیگر دارای تناسب باشند.   شرکت دکوراسیون داخلی هلگر یکپارچگی یعنی تکرار ویژگی ای منحصر به فردی از اجزای دکوراسیون  در منزل مانند تکرار رنگ، اشکال، و حتی جنس خاصی از لوازم و وسایل و موارد دیگر و بباید توجه کرد که با رعایت این اصول در شرکت معماری داخلی  پیوستگی در منزل به وجود آمده است. ، پیوستگی از تغییر ماهیت فضا جلوگیری می کند و احساس خوشایندی در منزل به ارمغان می آورد.

 

تعریف معماری داخلی  در منزل

 

تعریف معماری داخلی در منزل : یکپارچگی علاوه بر زیبایی محیط موجب ایجاد حس آرامش در محیط میشود. شرکت دکوراسیون داخلی هلگر علم طراحی و دیزاین داخلی به این بیان میکند که برای ایجاد یکپارچگی و هماهنگی باید از طرح و رنگ های مشابه در دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار گیرد. برای مثال می توان رنگ کوسن مبل و والان پرده را مشابه انتخاب کنید و یا رنگ کاغذ دیواری را با رنگ کفپوش ست کنید.

بر همین اساس باقی آیتم های دکوراتیو را می توان بر اساس اسن رنگ ها تعیین نمود.

هماهنگی و یکپارچگی جزو اصول مهم در شرکت معماری داخلی هلگر به حساب آامده اما نباید به حدی باشد که باعث از بین بردن آرامش محیط داخلی منازل شوند.  اما چنانچه بیش از حد به آن توجه گردد ممکن است حالت کسالت آور و تکراری در فضا ایجاد کند. بنابراین بهتر است از این اصل به درستی مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین باید سعی  کنید تنها چند المان و عنصر خاص را در محیط به کار ببرید و بین آن ها هماهنگی و یکپارچگی ایجاد کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *