ترکیب رنگهای شکلاتی زرد کهربایی و نقره ای:

تاثیر رنگ ها در دکوراسیون:پوست یک گربه برمه ای که روی قالیچه دراز کشیده باشد یا یک رنگهایخنثی جلوتر و هوشمندانه تر است .ترکیب غنی رنگهای خاکی سگ تری یر جک راسل که پوست آبنوسیاش به رنگهای آهن زنگزده، با مایه هایی ازجلای کروم وقار و شیکی خوبی ایجاد میکند .

این رنگها تافی و سفید چرک متمایل است. میتوانند نکات زیادی را در مورد خوردن قهوه و ترکیبغنی قهوه ای کاپوچینو و کرمهای غلیظ با درخشش ترکیبات رنگ قهوه ای به شما بیاموزند .

خز مصنوعی هم نقش مهمی در نقره ای کف آن را بهیاد میآورند .

این رنگها همچنین با عناصر طبیعی ترکیب قهوه ای و خنثی دارد.

پوست پلنگ زرافه و گاو هم در عین آن که کنتراست را به نمایشمیگذارند ترکیب گرمی ایجاد می کند.

ماده ای است بسیار تطبیق پذیر و جالب وقتی نو باشد نرم است اما بعد از چند سال استفاده به سطح سوراخسوراخ اما مناسبی تبدیل میشود.

یک مبل چرمی استفاده شده انگار تاریخ زندگی را با غرور نشان میدهد. دسته های فرسوده و کوسنهایخراشیده شده آن همگی بخشی از این هستند. حالت غیر رسمی

،خاک، باد و آتش هماهنگ میشوند.

رنگ های تیره و قهوه ای

رنگ قهوه ای مدتها مهجور مانده بود. اما اکنون در مرحله احیاست. دهه ۱۹۷۰ میلادی تعریف دوباره ای برای نسلهای جدید ارائه داد و اکنونقهوه ای بار دیگر به عنوان یک ابزار جالب مورد توجه است.

به رنگ شکلات ،تیره تافی کره ای و فنجان قهوه لاته .فکر کنید متوجه میشوید که این،چرم، ماده ای است بسیار تطبیق پذیر رنگهای راحت و ،گرم چه قدر آرامش دهنده هستند .

 همچنین خوب است قهوه ای تیره را در اتاقهایی که احتیاج به حس راحتی و امنیت دارند استفاده نمود.

یا در اتاقهایی که معمولا هنگام غروب و تحت نور مصنوعی ست. برخیرنگهای قهوه ای بسته به میزان سیری ،رنگ میتوانند استفاده قرار میگیرند .

 قهوه ای معمولا برای اتاقهای نشیمن سرد یا گرم ،استفاده میشود. رنگهای تافی یا رنگ نان تست اما این ،رنگها برای اتاق خواب هم مناسب است.

حتی قهوه ای تیره را میتوان در مقابل فیروزه ای برای کار برد.ترکیبی خوب وملایم است.

قهوه ای خاکی

 قهوه ای خاکی نیز از مدتها پیش در کم رنگ یا درخشان یا در مقابل صورتی به کار میرود.

 در حالی که طیف قهوه ای در رنگهای دکوراسیون به کارمیرفته است رنگهای طبیعی مثل قرمز قهوه ای کاراملی روشن تر مکمل هوشمندانه ای برای سفید و کرم هستند.

از لحاظ متوسط یا سوخته هم اگربا ترکیبات سفید به کار روند مایه های تیره ای از روان شناختی قهوه ای با نیاز به ،امنیت برقراری ارتباط با افراد همفکر و مشکی متمایل به قهوهای ایجاد میکنند .در عهد ،ویکتوریا قهوه ای رنگ نیاز به یک محیط راحت مرتبط است.

چیدمان اتاق ها در دکوراسیون

اتاقهای آن دوره پر از اثاثیه به رنگ و جنس چوب ماهون  است.به یک فضای گرم و راحت عهد ویکتوریا فکر کنید.

 جایی که دیوارهایوسایل چوبی به رنگ قهوه ای تیره و پرده ها و پارچه هایی با رنگ مشابه قاب دار و شیشه های نسبتاً مات فضا را در برگرفته اند.

آنگاه درک بیشتری از چوب بودند .ویلیام موریس طراح و صنعتگر آن دوره نیز بسیار از قهوه ای استفاده میکرده است.

  و این معمولاً مشخصۀ بزرگی از طرحهای پارچه های رنگ چوب بخصوص چوبهای تیره مثل ،ساج ماهون و چوب گیلاس دراوست.

طراحان مدرن قهوه ای را بسیار کمتر به کار میبرند و بیشتر به دنیال ترکیب رنگ مبهن هستند .رنگهای گرم و نسبتاً شاد و نیز ملایم به راحتیعنوان نقطه مقابل سفید است و از آن استفاده میکنند .

از جمله نکات جالب با رنگ روکشهای ،کمرنگ جلای فلزهایی مثل حلبی یا پوشش قاب در طیفرنگ قهوه ای میتوان به بافت گرم و متراکم خز حیوانات اشاره کرد. همچنین قابهای چوبی تیره همیشه آرام بخش و مطبوع است.

تاثیر رنگ قرمز در دکوراسیون

تاثیر رنگ ها در دکوراسیون:

ترکیب قرمز مایل به نارنجی رنگها در دیوارنگاریهای مصر قدیم و نقاشیهای غارهای اولیه یافت می شود.

با قهوه ای مایل به قرمز میتواند رنگهایخاکی مطبوعی تولید کند که تقریباً در طیف رنگهای قهوه ای و عناصر آن قرار می گیرند.

این سنگها بیشتر آجری هستند تا شکلاتی.

طیف رنگ کهربایی

طیفکهربایی همچنین مجموعه جالبی از رنگهایی است که بسیار به تغییر نور حساس هستند. بنابراین پیش از‌درخشش سطح فلز در مقابل خاکی خالص خوشایند است..

تمام این سطوح بازتابنده حالت روغنی و لوکسی به رنگهای خالص خاکی میدهند و درخشندگی خاصی روی لایههای ضخیم رنگ ایجاد می کنند.

درخشش اقهوهای با نیاز به امنیت و یک محیط راحت مرتبط است.  یک سطح فلزی در مقابل خاک خالص ،زمین مثل مقایسه جالبی در این خصوص است.

در سرویس ها و حمام بههمراهی آجری و قهوه ای نیاز دارند؛ و این رنگها اگر  رقیق شوند که به رنگ هلویی یعنی محبوب ترین رنگ مردان و زنان انگاه در قابهای ،تصاویر لبهاثاثیه و سطوح میزها و جلای فلزات به کار روند، برسد.

اما رسیدن به رنگی که به قرمز و به نارنجی متمایل نباشد کار سختی است. کنتراست خوبیبرای رنگهای طبیعی تر ایجاد میشود .

رنگ های نارنجی

تاثیر رنگ ها در دکوراسیون:

رنگهای نارنجی درعین حال هم آرام بخش و هم تحریک کننده هستند. به همین علت برخی افراد نمیتوانند آنها را تحمل کنند و برخی ،دیگراین رنگها را روحیه بخش میدانند.

 یک ترکیب خوب نارنجی_قرمز، آرامش بخش و قوی است بدون آن که در کاربرد مایه های درخشان نارنجی یاقرمز افراط کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *