بازسازی

بازسازی منازل کوچک:امروزه آپارتمان‌های کوچک در شهرهای بزرگ بیش از هر زمان دیگری مورد استفاده قرار می‌گیرند و مانند هر فضایی پس از مدتی نیاز به بازسازی پیدا خواهند کرد. بازسازی این منازل باید به شکلی باشد که از فضای موجود بتوان حداکثر استفاده را کرد و خانه را تا جایی که امکان دارد بزرگ و دلباز نشان بدهد. در ادامه به نکاتی که در حین بازسازی منازل کوچک باید رعایت شود خواهیم پرداخت.

نکات مهم در بازسازی:

بهتر است در بازسازی منزل کوچک تا جای ممکن از نور طبیعی استفاده شود. به این منظور باید از انواع پنجره بزرگ با پرده‌های نازک استفاده کرد. علاوه بر این استفاده از نورپردازی لایه‌ای و انواع لوسترهای کوچک و ساده در این فضاها توصیه می‌شود. لوسترها باید نزدیک به سقف باشند و نورپردازی کمکی با آباژورها صورت بگیرد.

در طراحی دکوراسیون و برای دیوارها، رنگ و وسایل موجود باید دارای طرح ساده باشند و از طرح‌های گلدار و شلوغ نباید در منازل کوچک استفاده کرد و از طرفی با ایجاد تعادل در چیدمان می‌توان فضا را بزرگ‌تر از آنچه که هست نشان داد.

وسایل دکوراسیون:

ر بازسازی منزل کوچک  مبل‌ها باید پایه‌دار باشند و با طرح ال چیده شوند. میزهای جلویی شفاف باشند و از وسایل دکوری زیادی نباید استفاده کرد.

برای بلندتر نشان سقف باید پرده‌ها را نزدیک به سقف نصب کرده و از انواع پرده بلند استفاده شود. سقف را باید با رنگ‌های روغنی و براق و روشن‌تر از دیوارها رنگ‌آمیزی نمود.

یکی دیگر از مواردی که برای بازسازی منازل کوچک باید به آن توجه داشت استفاده از وسایل چندمنظوره است. میزهای دیواری، مبل‌های تختخواب شو و… از جمله این وسایل هستند که باعث افزایش فضاهای خالی می‌شوند و به این ترتیب خانه بزرگ‌تر به نظر می‌رسد.

استفاده از انواع قفسه باز برای تقسیم فضا، عدم استفاده از کاغذ دیواری‌های سه بعدی، استفاده از رنگ‌های روشن و فرش‌های بزرگ از جمله دیگر نکات لازم برای بازسازی منازل کوچک است.

اهمیت داشتن طراح در منازل کوچک:

ر بازسازی منزل کوچک :هرچه فضای شما محدودتر باشد و دارای متراژ کمتری باشد اهمیت استفاده از یک طرح کاربردی بیشتر است.

حتما برای داشتن یک طرح کاربردی و اقتصادی و در عین حال اصولی از یک طراح دکوراسیون داخلی کمک بگیرید.یک شرکت معماری داخلی هم به شما طرح مناسب ارایه میکند و هم مشاوره ی درستی از اجرای منزلتان در اختیارتان قرار خواهد داد.

همچنین شما میتوانید نمونه های موفق خارجی را از طریق سایت  houzz.com.au/  مشاهده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *