نورپردازی

 

تاثیر پذیری رنگ و نور در معماری داخلی

 

اهمیت نورپردازی در معماری داخلی  استفاده از رنگ ها در معماری داخلی محیط های آموزشی از جمله مدارس و موسسات آموزشی  امری حیاتی و حساس بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

استفاده از رنگ های ساد و ملایم باعث تاثیرات زیادی بر احساست افراد می شود.در معماری به نوع انتخاب رنگ ها توجه ویژه ای باید گردد.

دوران کودکی و نوجوانی، دورانی سرشار از خلاقیت های نو و بروز احساسات مختلف می باشد. بنابراین نوع رنگ های امتخاب شده در معماری داخلی محیطهای اموزشی بر عملکرد دانش آموزان تاثیر زیادی دارند.

به همین علت معماران  در هنگام راه اندازی فضای داخلی مدارس و محیط های آموزشی برای کودکان و نوجوانان باید به اصول و قواعد مهم روانشاناسانه  رنگ ها توجه کنند. تنوع این رنگ ها باعث شده است تا از هر رنگی برای هر قسمتی بهره گرفت و بر رشد کودکان تاثیر گذاشت.

ریدیزاین داخلی در دکوراسیون داخلی  ریدزاین داخلی

 

ریدیزاین داخلی در  شرکت دکوراسیون داخلی از بحث های مهم و اساسی بوده که باید طبق قواعد خاص خود انجام می گیرد.  کلاس های درسی که در این موسسات آموزشی ساخته می شوند،  باید  بتواند در دانش آموزان احساس خوبی ایجاد کرده و انگیزه آن ها را به درس بیشتر بیشتر کند .

این ریدیزاین بار روانشناسانه داشته و  شور و اشتیاق زیادی را در دانش آموزان ایجاد می کند.  اگر از  رنگ های جذاب مطابق با روحیات کودکان در کلاس های موسسات آموزشی استفاده کنند،میل بیشتری در ان ها به وجود می آید . باعث می شود با شادی هرچه بیشتر در در کلاس حضور داشته باشند. علاوه بر آن حتی بازدهی ذهنشان نیز افزایش پیدا می کند. هلگر با ده ها سال تجربه تلاش کرده است که تمامی این اصول و قواعد را در ریدیزاین داخلی رعایت کرده و خدمات ارزنده ای را به شما عزیزان ارائه کند.

رنگ در نمای خارجی، ریدیزاین داخلی

 

اهمیت نورپردازی در معماری داخلی  حس دعوت  را برای افرادی که جوینده می باشند، رنگ ها در نمای خارجی مدارس  ر وجود آورند. رنگ نمای ساختمان های آموزشی می تواند احیا کننده هویت فضای داخلی آن ها باشد.  کاملا واضح است که فضایی که برای دانش آموزان کم سن و سال رده ابتدایی  طراحی می شود و باید به طور کاملا اصولی از رنگ های شاد برای شرکت معماری داخلی استفاده گردد.

این رنگ هایی که برای دانش آموزان کم و سن سال اتفاده می کنند. باید  با فضای مورد نیاز دانش آموزان رده دبیرستان کاملا فق داشته باشد.  علاوه بر آن با استفاده از چیدمان گرد معلم تسلط بیشتری بر محیط آموزشی داشته و می تواند دانش آموزان را به خوبی کنترل کند.  ارتباط چشمی افراد حس فعالیت های جمعی آن ها را تقویت کرده و بر فراگیری دانش افراد نقش بسیار زیادی داشته است.

 

 

 نور عاملی مهم در ریدیزاین داخلی

 

در یک کلاس درس نور و روشنایی یا باید از طریق منبع طبیعی و یا مصنوعی  تامین اهمیت نورپردازی در معماری داخلی گردد و یا با استفاده از تجهیزات الکترونیکی می توان به طور سلیقه ای از نور بهره گرفت اما نور طبیعی در ریدیزاین داخلی خود عاملی حساس می باشد. اما نور طبیعی به مراتب می تواند بهتر بر روی افراد تاثیر گذاشته  چرا که موجب ارتقاء کیفیت یادگیری دانش آموزان می شود. شرکت معماری داخلی هلگر تمامی این اصول را در راه اندازی موسسات آموزشی اجرا خواهد کرد.

در صورت استفاده از نور مصنوعی باید نور ماوراء بنفش که در لامپ های فلئورسنت است اضافه گردد تا به طیف خورشید نزدیک تر شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *