رنگ-دکوراسیون-هلگر

انواع سبک های معماری داخلی یکی از مهم ترین موارد برای طراحی دکوراسیون داخلی است. اینکه بدانید هر سبک دارای چه ویژگی هایی است و چه اصول و قوانینی در هر سبک مطرح می باشد می تواند در طراحی درست و قانونمندی از دکوراسیون خانه برایتان موثر باشد. در ادامه ی مطلب قصد داریم در خصوص 4 نمونه از رایج ترین سبک های معمای داخلی صحبت کرده و ویژگی های هر سبک را بگوییم:

 

انواع سبک های معماری داخلی

 

سبک کلاسیک یکی از انواع سبک های معماری داخلی است که طرفداران بیشماری دارد. ظاهر این سبک الهام گرفته از گذشته است اما هدف اصلی سبک کلاسیک راحتی در خانه است. در سبک کلاسیک همه عناصر حسی آشنا دارند و به شیوه‌ای درست در جای خود قرار گرفته‌ اند. معماری داخلی هلگر  در یک طراحی سنتی همه چیز از مبلمان گرفته تا محل قرارگیری مبل‌ها در تعادل است.

مبلمان تمایل دارد تا در یک چیدمان رسمی قرار گیرد تا دیگران در آن به گفت و گو دعوت شوند و در امتداد محور اتاق قرار گیرد. لازم  به ذکر است که الزامی وجود ندارد که در این سبک همه ‌چیز در هماهنگی باشند، اما به طور کلی این سبک مناسب کسانی نیست شرکت دکوراسیون داخلی هلگر که به ناهماهنگی و شیوه‌های تلفیقی علاقه دارند. معماری داخلی سبک کلاسیک برای پیاده سازی در منازل کوچک آپارتمانی مناسب نیست و برای منازل با فضایی بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

 

سبک مدرن

 

سبک مدرن دقیقا نقطه مقابل سبک کلاسیک است. در این سبک هیچگونه آثاری از دوران گذشته دیده  نمی شود. شعار معروف سبک مدرن هرچه کمتر، بهتراست. معماری داخی هلگر  سبک مدرن به استفاده از خطوط ساده، عملکرد گرایی و کاربردی بودن وسایل تاکید دارد. در این سبک با استفاده از خطوط هندسی ساده، فضا به صورت مینیمالیست طراحی می گردد و با ترفندهایی سعی بر بزرگ جلوه دادن فضاهای کوچک امروزی می گردد.

در طراحی داخلی منزل در سبک مدرن از رنگ ها به صورت طبیعی و یا با طیفی از رنگ های خنثی استفاده می شود و رنگ های تیره به خصوص سیاه در کنار رنگ سفید کاربرد دارند. دوره های آنلاین طراحی داخلی در سبک مدرن استفاده از نور طبیعی به منظور بزرگتر جلوه دادن فضا از اهمیت بالایی بر خوردار است. دوره های آنلاین طراحی داخلی  سبک مدرن برخلاف سبک کلاسیک برای استفاده در منازل با فضای کم و کوچک آپارتمانی مناسب است.

سبک صنعتی

 

سبک صنعتی از انبار یا زیر شیروانی شهری الهام می گیرد. در بسیاری عناصر موجود در سبک صنعتی یک حس خامی ناقص وجود دارد، و دیدن آجر، چوب و داکت ها، غیر معمول است. یک خانه نمادین با موضوع طراحی صنعتی، طرحی از انبار و زیر شیروانی و یک ساختمان صنعتی است. شرکت معماری داخلی در این سبک برای نورپردازی از لوازم روشنایی فلزی استفاده می نمایند.

سبک بوهمین

 

بوهمین یک لغت فرانسوی است که به معنای کولی می باشد. سبک بوهمین سبکی می باشد که هیچگونه نظم و ترتیبی ندارد. این سبک برای آن دسته از کسانی که دارای ذهنی آزاد هستند و اجازه نمی ‌دهند که قواعد و هنجارهای جامعه امروزی آن‌ها را محدود کند، بسیار مناسب می ‌باشد.

سبک بوهمین اجازه می ‌دهد که افراد آزادانه و بدون هیچ قیدی، سلیقه شخصی خود را در دکوراسیون خانه پیاده کنند. شرکت معماری داخلی سبک بوهمین به گونه ای می باشد که در نگاه اول هیچگونه هماهنگی و هارمونی در چیدمان و یا پالت رنگی خانه نخواهید دید. فضای داخلی خانه‌ هایی به سبک بوهمیان با تعداد زیادی وسایل و دکوری جات در شکل و فرم‌ های مختلف و متنوع دکور می ‌شوند. شرکت دکوراسیون داخلی  رایج ترین رنگ هایی که در این سب به چشم می خورد قرمز مایل به قهوه‌ای، قهوه‌ای و طلایی است. به طور کلی به ‌کارگیری وسایل و تجهیزات قدیمی، تزئینات محلی و پرزرق ‌وبرق نیز در این سبک رایج است.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *