تی-وی-وال

انواع تی وی وال:قبل از اجرای سبک مورد نظر برای تی‌وی‌وال باید دیوار آن را انتخاب کرد. برای انتخاب دیوار نیز می‌بایست عوامل مختلفی را در نظر داشت و اگرچه اغلب بزرگ‌ترین دیوار مناسب‌ترین آن برای تی‌وی‌وال است .

اما این مسئله همیشه صادق نیست و برای اجرای کار باید به عوامل دیگری مثل نور و … توجه داشت.

سبک ها

1-سبک کلاسیک: انواع تی وی وال:سبک کلاسیک یا در واقع سبک مینیمال یکی از سبک‌های مناسب برای طراحی تی‌وی‌وال می‌باشد. در این سبک از وسایلی با رنگ روشن استفاده می‌شود و در خانه‌های با متراژ کم قابلیت استفاده را دارد و سبب می‌شود فضای داخلی خانه بزرگ‌تر و وسیع‌تر به نظر برسد.

2-آجرنما: استفاده از آجرنما به دلیل تنوع رنگ و بافت و حس گرمی و صمیمیتی که با خود دارد یکی از سبک‌های زیبا و جذاب برای اجرای تی‌وی‌وال بوده و جذابیتی دو چندان به محیط خانه می‌بخشد. آجرنماهای صنعتی آجرهایی هستند که نسوز نبوده و از جنس پوکه‌های معدنی هستند و شامل انواع آجر دکوراتیو و آجر رنگ چوب می‌باشند.

3- کاغذ دیواری: استفاده از کاغذ دیواری برای طراحی تی‌وی‌وال یکی از به‌صرفه‌ترین روش‌ها است. کاغذ دیواری می‌تواند هم متناسب با کاغذ دیواری سایر دیوارها باشد و هم طرح خاص و متفاوتی داشته باشد.

4-تری‌دی‌پانل: پانل‌های سه بعدی یا تری‌دی‌پانل‌ها معمولاً دکوراسیونی جذاب و شیک ایجاد کرده و با غالب نیازها و سلایق مختلف تناسب دارند. این نوع دکوراسیون تنوع رنگی بسیاری دارد و در صورت استفاده از این نوع دکوراسیون با توجه به تنوع رنگ می‌توان آن را در ترکیب با انواع عناصر و فضاها به کار برد.

5- تی‌وی‌وال چوبی: انواع تی وی وال:استفاده از چوب به نوعی نشانگر سبک کلاسیک است و بسته به سلیقه مخاطب به اشکال ام‌دی‌اف، مدرن و … انجام می‌شود.

6- تی‌وی‌وال کناف: کناف یکی از مواد انعطاف پذیر و پویایی است که کاربرد زیادی در طراحی داخلی تی‌وی‌وال دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *