کاغذدیواری-مدرن

 

استفاده از کاغذ دیواری در معماری داخلی سال‌هاست که یک روش متداول و رایج برای زیباتر کردن فضای داخلی خانه بوده است و در حال حاضرهم طرفداران بیشتری پیدا کرده چرا که در انواع و اقسام قابل شست و شو و در طرح‌ ها و رنگ ‌های گوناگون زیادی متناسب با سلیقه ی عده ی بسیاری از مشتریان وجود دارد. کاغذ دیواری کمک می کند تا فضای داخلی زیباتر جذاب تر و همچنین دلپذیرتری داشته باشیم. تنها کافیست که بدانیم آن را در کجا و به چه نحوی استفاده کنیم شرکت دکوراسیون داخلی  و چگونه مبلمان فضای داخلی را متناسب با آن بچینیم. در ادامه ی مطلب قصد داریم در خصوص مزایای استفاده از کاغذ دیواری صحبت کنیم . سپس چند نمونه از کاربرد کاغذ دیواری در فضاهای داخلی مختلف را به شما معرفی نمایم:

 

مزایای استفاده از کاغذ دیواری در معماری داخلی

 

  1. آن دسته از افرادی که دیوار خانه شان آسیب دیده می توانند با کاغذ دیواری کلیه عیوب دیوار را مخفی نمایند.
  2. بسیاری از افراد به بوی رنگ‌های صنعتی و شیمیایی حساسیت دارند و نمی‌توانند دیوارهای خانه خود را رنگ بزنند.  شرکت معماری داخلی این افراد می توانند از کاغذ دیواری استفاده کنند.
  3. کاغذ دیواری پس از نصب به سرعت قابل استفاده است در حالی که رنگ باید برای مدتی در تماس با هوای آزاد باشد.

 

 

استفاده از کاغذ دیواری در معماری داخلی فضای نشیمن

 

فضای نشیمن در منزل فضایی می باشد که بیشتر اوقات خود را در آنجا سپری می نمایید . بهتر است از رنگ‌ ها و طرح ‌هایی برای کاغذ دیواری آن استفاده کنید که فضای روشن‌ تری را داشته باشید. از آنجایی که احتمالا مبلمان منزل در این فضا قرار دارند. از کاغذ دیواری ای اتفاده نمایید که از لحاظ رنگ با مبلمان تناسب داشته باشند.

استفاده از کاغذ دیواری در فضای اتاق خواب

 

اتاق خواب از دیگر فضاهایی است که به کمک کاغذ دیواری می توان آن را بسیار زیبا کرد و جلوه ی خاصی به آن بخشید. یکی از دیوارهایی که اغلب برای اجرای کاغذ دیواری برای دکوراسیون مدرن اتاق خواب انتخاب می‌ شود.دیوار پشت تخت خواب است که بهتر است متمایز از طرح و رنگ دیوارهای دیگر باشد. برای ایجاد هماهنگی و تناسب بیشتر بهتر است بین رنگ چوب تخت یا رو تختی با رنگ کاغذ دیواری هماهنگی رنگ وجود داشته باید. در انتخاب کاغذ دیواری برای اتاق خواب حتی می ‌توان از دو رنگ یا دو طرح متفاوت استفاده کرد .به شرط آنکه نظم و هماهنگی همچنان در دکوراسیون کلی اتاق خواب از دست نرود.

 

کاغذ دیواری پذیرایی

 

یکی از مهم‌ ترین کاربرد کاغذ دیواری در دکوراسیون منزل، استفاده از آن در دیوارهای اصلی پذیرایی است که نمای کلی خانه را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. همانطور که می دانید پذیرایی مهم ترین قسمت یک منزل به حساب می آید و استفاده از یک کاغذ دیواری شیک می تواند تاثیرات بسیار زیادی را در مخاطبین و مهمانان در حین ورود به پذیرایی بگذارد. آنچه در انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری پذیرایی اهمیت بسیاری دارد توجه به رنگ لوازم دیگر فضای پذیرایی است شرکت معماری داخلی  چرا که رنگ کاغذ دیواری نباید با رنگ وسایل دیگر در تضاد باشد تا بتواند یک فضای آرامش بخش را ایجاد کند. همچنین کاغذ دیواری پذیرایی می‌تواند در کنار انواع دیوار پوش سنگی، چوبی و آجری استفاده شود تا جذابیت بیشتری برای هر دو پوشش ایجاد کند.

یکی از دیوارهایی که در قسمت پذیرایی منزل برای چسباندن کاغذ دیواری در نظر گرفته می‌شود. دیوار پشت میز تلویزیون است که در انتخاب آن بهتر است از رنگ‌های ساده، مدرن یا سه بعدی استفاده شود.

طراحان و معماری داخلی اغلب توصیه می کنند که از رنگ های تیره برای کاغذ دیواری پشت تلویزیون استفاده شود چرا که در این صورت تماشای تلویزیون با کیفیت بهتری انجام می شود و آسیبی به چشم وارد نمی شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *