استفاده از چوب کلاسیک در دیزاین داخلی ایده ای فوق العاده بینظیر می باشد چرا که چوب یکی از محبوب ترین مواد و مصالحی می باشد که هم برای جنبه ی زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد و هم می تواند گرما و حس صمیمیت را در محیط ایجاد کند. اگر چوب کلاسیک در حالت طبیعی خود مورد استفاده قرار گیرد بسیار زیباتر به نظر می آید زیرا تمامی گره و بافت های خود را به طرز متفاوتی نشان می دهد و زیبایی چشمگیری به محیط هدیه می دهد. عنصر چوب در سبک های گوناگون به کار برده می شود اما در سبک کلاسیک بیشتر از سایر سبک ها از عنصر چوب در دکوراسیون و معماری داخلی استفاده می شود.

 استفاده از چوب کلاسیک در دیزاین داخلی هلگر

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش ها در طراحی دکوراسیون منزل به حساب می آید. دکوراسیون آشپزخانه تاثیرات بسیاری را بر روی خانم ها می گذارد و بناربراین باید به آن توجه بسیاری داشت. دکوراسیون چوبی آشپزخانه شامل همه بخش های آشپزخانه از جمله سقف، کف و کابینت ها است. هماهنگی رنگ در بخش های مختلف به زیبایی دکوراسیون و معماری داخلی آشپزخانه کمک زیادی می کند. استفاده از چوب کلاسیک در دیزاین داخلی، کابینت ها از مهم ترین عناصر در آشپزخانه محسوب می شوند و به واسطه نوع کاربردی که دارند هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ دوام و مقاومت از اهمیت ویژه ای برخوردارند. به طور کلی مزایای استفاده از چوب در طراحی دکوراسیون داخلی به شرح ذیل می باشد:

  1. 1. کابینت های چوبی بادوام هستند و از طول عمر بالایی برخوردار می باشند.
  2. 2. استفاده از چوب در دکوراسیون آشپزخانه سبب ایجاد یک فضای گرم و بسیار صمیمی می شود.
  3. 3. تنوع زیاد و آزادی در انتخاب طرح دکوراسیون و کابینت آشپزخانه یکی دیگر از مزایای استفاده از چوب در دکوراسیون می باشد.

 

راه پله چوبی

راه پله ی چوبی اغلب در دکوراسیون و معماری داخلی منازل لوکس و مدرن به چشم می خورد. راه پله های چوبی زیبایی حیرت انگیزی به فضا می بخشند و فضا را گرم تر و صمیمی تر نشان می دهند.

استفاده از استند و قفسه چوبی

استند، قفسه های دیواری و شلف های دیواری جلوه ای  بسیارزیبا و خاص به فضای داخلی هر منزلی اهدا می کنند. به طور کلی استفاده از مدل های باکس دیواری ، طاقچه ها و قفسه دیواری برای نگهداری وسایل یکی از بهترین گزینه ها برای منازل کوچک می باشد. شرکت دکوراسیون داخلی شلف ها بیشتر به صورت باکسی و قالب دار طراحی می شوند چرا که علاوه بر زیبایی امنیت لوازم داخل ان بیشتر خواهد بود.

دکوراسیون چوبی دیوار

یکی از جذاب ترین ایده های دکوراسیون داخلی منزل استفاده از چوب برای پیاده سازی طرح روی دیوار و زیباسازی آن می باشد. این نوع دکوراسیون احتیاجی به تغییرات اساسی در منزل شما نداشته و تنها با قرار دادن آماده و تزیین و طرح دادن آن روی دیوار انجام می شود . این پنل های چوبی به صورت ام دی اف و چوب طبیعی در طرح ها و رنگ های مختلف برای دکوراسیون دیوار استفاده می شود. از این طرح ها بیشتر در اتاق نشیمن و اتاق خواب استفاده می شود و قابلیت استفاده در سایر مکان های منزل را نیز دارد.  شرکت معماری داخلی استفاده از دکوراسیون چوبی روی دیوار مزایایی به شرح ذیل را به دنبال خواهد داشت:

  1. هماهنگ بودن دکور چوبی دیوار با طراحی و دکوراسیون تمام بخش های منزل
  2. قابلیت استفاده در بسیاری از فضاهای داخلی منزل
  3. رنگ طبیعی چوب روی دیوار زیبایی چشم نوازی دارد و به هیچ عنوان تکراری نمی شود.

درب چوبی

درب های چوبی در دکوراسیون داخلی هر فضایی جزو موارد تاثیرگذار هستند. استفاده از چوب کلاسیک در دیزاین داخلی هماهنگی و تناسب درب با معماری داخلی منزل شما اهمیت ویژه ای دارد بنابراین باید به خوبی درب های کلاسیک و درب های مدرن را بشناسید تا انتخاب مناسب تری داشته باشید. درب های چوبی کلاسیک مانند سایر وسایل و مبلمان در این سبک، دارای تزیینات زیاد هستند و پیشنهاد طراحان برای داشتن چنین درب هایی، هماهنگی آن با سایر اجزای دکوراسیون است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *