استانداردهای معماری داخلی : قاره ی اروپا یکی از زیباترین قاره های جهان است که کشورهای بسیاری را در دل خود جای داده است. سبک زندگی مردمان قاره اروپا با قاره های دیگر متفاوت است و این تفاوت در سبک زندگی منجر به تفاوت در حوزه ها و موارد دیگر همچون سبک دکوراسیون داخلی و نحوه ی چیدمان وسایل شده است.

سبک دکوراسیون اروپایی جلوه ی خاص و بسیار زیبایی دارد و به همین علت افراد بسیاری را ترغیب به استفاده از این سبک در منزل نموده است. نکته ی جالب توجه آنکه این روزها سبک دکوراسیون اروپایی فقط مختص به کشورهای اروپایی نیست. در حال حاضر شاهد اجرا و پیاده سازی این سبک در منازل ایرانی ها نیز هستیم. در ادامه ی مطلب قصد داریم در خصوص استاندادرهای معماری داخلی بیان کنیم:

 

استانداردهای معماری داخلی در سبک اروپایی

 

سبک اروپایی جزو سبک های  بسیار شیک، جذاب دکوراسیون می باشد. در این سبک، رنگ آمیزی و نورپردازی دو مهره بسیار مهم و کلیدی به شمار می روند که از اهمیت بالایی برخوردارند. در بیشتر منازلی که از معماری  داخلی به سبک اروپایی استفاه شده است، از دو عنصر نور و رنگ به نحوی استفاده شده است که جلوه ای بی نظیر و عالی را در محیط ایجاد کرده اند.

لوسترهای سقفی بلند و تجملاتی یکی از ویژگی های سبک اروپایی است. البته که به نورهای طبیعی نیز در این سبک بیستر اهمیت داده می شود . استفاده از  آباژور و چراغ دیواری برای روشن کردن قسمت هایی که نور لوستر به آن ها  نمی رسد نیز پیشنهادهای بسیار خوبی هستند که هم موجب روشنایی می شوند و هم سبب زیبایی و جذابیت دوچندان فضا خواهند شد. معماری داخلی هلگر در سبک اروپایی می توان از آباژورها هم در کنار مبلمان استفاده کرد تا جلوه ای شیک تر و زیباتر  ایجاد شود.

 

مبلمان

 

همانطور که می دانید مبلمان جزو ملزومات اصلی در منازل امروزی هستند. پنقش مبلمان را در زیبایی فضای منزل به خصوص بخش پذیرایی و اتاق نشیمن را به هیچ عنوان نمی توان نادیده گرفت. در سبک اروپایی بهترین مبلمانی که می توان استفاده نمود مبل های استیل سبک کلاسیک هستند.

این مبل ها دارای منبت های بسیار جذابی هستند که شکل و شمایل و حالتی لوکس به خانه می بخشد.

آشپزخانه قلب هر خانه است. در آشپزخانه های اروپایی معمولا از ایده جزیره به جای اپن استفاده می شود. همچنین  یک ایده خلاقانه ی دیگر که برای آشپزخانه دکوراسیون اروپایی وجود دارد استفاده از لوستر طلایی در این فضا است.

 

اتاق پذیرایی و نشیمن

 

در سبک اروپایی برای چیدمان اتاق پذیرایی و نشیمن نیازی نیست که از ملزومات و اکسسوری های زیادی استفاده کرد.

 

اجرا و پیاده سازی استانداردهای معماری داخلی سبک اروپایی

 

اجرا و پیاده سازی هر سبکی نیازمند برخورداری از دانش و علم و اصول طراحی می باشد. برای اجرای سبک اروپایی به بهترین شکل ممکن، بهتر است که از تیم مجرب و متخصص شرکت های دکوراسیون داخلی کمک بگیرید.

افراد تیم طراحی شرکت معماری داخلی هلگر با فنون طراحی و مواردی همچون رونشناسی رنگ ها اصول چیدمان نوپرازی و ترکیب رنگ ها به خوبی آشناییت دارند و قادرند سیکاروپایی را بدون هیچگونه عیب و قص به مرحله ی اجرا دراورند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *