چرا باید به طراحی فضای اداری و شرکت خود توجه کنیم؟

آشنایی با معماری داخلی : همانطور که در مطالب قبلی اشاره شد، دکوراسیون هایی در معماری سبک خاصی بوده که امروزه بسیار از آن استفاده می شود. خانه هایی که در طراحی آن ها از خطوط های صاف و مرتب استفاده شده و برای تکمیل از پالت های رنگی و ساده همراه با استیل و شیشه الهام گرفته شده است، سبک مدرن می گویند. در خانه هایی که به صورت مدرن ریدیزاین انجام می شود، همه عناصر آن ساده بوده ودارای پیچیدگی های سطحی نیستند. برای مثال از رنگ های سفید و یا مشکی برای مبلمان استفاده می شود. المان هایی که در سبک مدرنبه کار می روند، دارای ویژگ هایی از جمله صاف و براق بودن و شفافیتی برق آسا هستند.

سبک هایی که امروزه کاربرد دارند

به اشتباه امروزه سبک های مدرن و امروزی را با یکدیگر یکسان می دانند. البته باید گفت این دو نوع سبک به جای هم گاهی استفاده می شوند. طراحی و معماری داخلی  انعطاف پذیری سبک امروزی بیشتر از سبک های مدرن و کلاسیک است. در این گونه سبک ها از المان های پیچیده ای استفاده نمی شود، برای همین بسیار به سبک مدرن شبیه هستند. فرق اصلی سبک های امروزی با سبک های مدرن این است که از خطوط خمیده نیز در طراحی استفاده می شود.

سبک مینیمال معماری داخلی

یکی از سبک هایی که به وفور در دکوراسیون منازل استفاده می شود، سبک های مینیمال بوده که طرفداران زیادی پیدا کرده است. این سبک نیز دارای المان های ساده بوده که از این نظر بسیار شبیه سبک های مدرن است. به کار بردن پالت های رنگی در این سبک از نکات قابل توجه است. معمولا اثر این مورد خنثی است. المان هایی که در این سبک استفاده می شوند، دارای سادگی خاصی هستند و پر زرق و برق نیستند. معماری داخلی هلگر در سبک های مینیمال از رنگ هایی چون سفید و طوسی استفاده می شود که بسیار پرکاربرد هستند. راحتی زیاد در این سبک به چشم می خورد.  در سبک های مدرن فضا رسمی تر از این سبک است. شرکت معماری داخلی در سبک مینیمال گرمی و صمیمیت زیادی به افراد منتقل می شود.

سبک صنعتی، بعد از پیدایش انقلاب اروپا

 

تاریخ استفاده از سبک های صنعتی در معماری داخلی به بعد از انقلاب صنعتی اروپا بر می گردد. برای همین به این نام شناخته شده اند. در قرون هفده و هجدهم میلادی بیشتر از این سبک ها استفاده می شد. عناصری که در این دکوراسیون استفاده می شود، باید حس ناتمامی را به کاربر بفهماند. بیشتر از مصالحی چون چوب و آهن در زیباکردن محیط استفاده می کنند. امروزه خیلی کم از این سبک ها در دکوراسیون داخلی استفاده می کنند. شما عزیزان می توانید به کمک گروه معماری هلگر این سبک را در منزل خود پیاده سازی کنید.

سبک های قرن بیستم

 

اگر بخواهیم به طراحی های دروه 1990 برگردیم، باید از این دکوراسیون نام ببریم . استفاده از این سبک حسی نوسالژی به افراد منتقل می کند. بعضی از عناصر که در سبک مینیمال استفاده میشود، در این سبک نیز به چشم می خورد.  آشنایی با معماری داخلی ساده بودن نیز یکی  از متدهای اینسبک محسوب می شود. معماری داخلی ساختمان  به این سبک اسکاندیناوی مدرن نیز می گویند که بسیار شبیه سبک های مینیمال است. هلگر این سبک هم با سفارش شما عزیزان قادر است پیاده سازی کند.

سبک سنتی غربی

در این سبک از المان هایی کلاسیک و مدرن به صورت ترکیبی استفاده می کنند. تنوع مبلمان استفاده شده در این سبک بالا است. همچنین سعی می شود از لوازم ترئینی نیز استفاده شود. آشنایی با معماری داخلی برعکس سبک دکوراسیون امروزی در سبک های غربی از خطوط منحنی استفاده می شود. شرکت دکوراسیون داخلی  حساسیت اروپاییها در طراحی این نوع دکوراسیون بالا است.  در این سبک از المان های زیر استفاده می شود:

  1. پالتهای رنگی ساده
  2. چوب های مشکی
  3. استفاده از بافت های مختلف
  4. مبلمان سنتی و مدرن
  5. فرش های ابریشمی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *