نورها-معماری-داخلی

معماری داخلی نور مخفی : افرادی که در شغل های یفعالیت دارند،  باید با الگوها و سبک های نوین معماری داخلی آشنا گردید. نور مخفی ها بحث های مهمی در این حوزه هستند که باید به آن ها دقت شورد.  الگوهای مورد استفاده در اجرای چیدمان داخلی  به اندازه ی کافی از تنوع بالایی برخوردار هستند. هلگر تمامی این الگوها را در دکوراسیون داخلی اجرا کرده است. هلگر دارای چندین سال تجربه در حوزه های دکوراسیون داخلی بوده که می تواند بهترین خدمات را به شما عرضه کند.

 

استفاد از نورهای مخفی در بحث دکوراسیون و شرکت معماری داخلی الگوی مهمی محسوب شده و برای دیزاین به سبک مدرنیته از این الگوها استفاده می کنند.  در آن بنای کلی با استفاده از پارچه صورت می گیرد. کارشناسان این حوزه  این به زیبایی هرچه تمام تر پیاده سازی می کنند. این الگو بسیار شبیه به الگوی های شطرنجی بوده و به این نام معروف است. همچنین می توان از اشکالی در قالب حصیر استفاده نمد. لازم به یاداوری است که الگوی حصیری جزو الگوهای کلاسیک است و در حال حاضر هم در انواع رنگ بندی ها موجود است.

الگوی ایکات در دکوراسیون داخلی

 

الگوی ایکات از الگوهای های نوین در دکوراسیون داخلی است. این الگو از ظواهر هندسی تبعیت کرده  که در ایجاد نورهای به نظر می رسد و فرم اشکال به کار رفته در آن دارای تفاوت های بسیاری است.  الگوی ایکات دارای نقش های مهمی بوده  از یک اصول و قاعده ی خاصی پیروی کرده و آن تکرار هر نقش در فاصله های معینی است. طراحان ممولا الگوی ایکات هم با دیزاین مدرن و هم با دیزاین کلاسیک مطابقت و هماهنگی دارند.  این الگو دارای نقش های بصری زیبایی هستند.

 

الگوی پلنگی از الگوهای جذاب محسوب می شود که دارای متدهای اصولی منحصر به فرد خود می باشد. معماران هلگر به وفور از این الگو استفاده می کنند. شرکت دکوراسیون داخلی  این الگو همانطور که از اسمش مشخص است مانند پوست پلنگ می باشد. در الگوی پلنگی از طرح های هندسی استفاده نمی شود. طراحان این الگو را در کنار طرح های ساده اند و با استفاده از آن جذابیت خاصی به معماری داخلی می دهند.

 

الگوی چهارخانه در معماری داخلی هلگر

 

در الگوی چهارخانه سه طیف رنگی قابل مشاهده است.  الگوی چهارخانه دارای دو رنگ مشکی و سفید مانند شطرنجی است که یک رنگ دیگر نیز در میان آن ها قرار گرفته و در واقع، ترکیبی از آن دو محسوب شده است.

الگوی چهارخانه نیز همانند شطرنجی با استفاده از سبک های کانتری قابل ست شدن است.

شورون جزو آن دسته از الگوهایی است که در حال حاضر محبوبیت بسیاری در بین کاربران داشته است. مشابه شکل یک صفحه ی شطرنج می باشد. معمولا در الگوی شطرنجی،  نیمی از خانه ها به رنگ  سفید می باشد، شرکت معماری داخلی هلگر  اما دیده سده است که  که با رنگ های متفاوت اجرا شده اند. معماری داخلی نور مخفی ترکیب با الگوی کانتری بسیار جالب  می باشد و جلوه ی بصری بسیار زیبایی را پیاده می کند. هلگر در پیاده سازی این الگو نیز دارای مزیت نیز هست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *