معماری

معماری داخلی اروپایی:کشورهای زیادی در این قاره وجود داشته است. این قاره مدرن ترین و امروزی ترین سبک های معماری داخلی را در خود جای داده که مورد توجه قاره های دیگر قرار گرفته است محیطی که افراد در آن زندگی می کنند، با سبک زندگی شان رابطه مستقیمی داشته است.

تفاوت مکان های مسکونی و تجاری که افراد قاره ی دیگر  در آن زندگی می کنند، با مردمان اروپایی کاملا محسوس و آشکار به حساب می آید. هر خانه دارای پلن و دکوراسیون خاص خود است که باید در ریدیزاین داخلی مورد توجه قرار گیرد. در ادامه ی مطلب قصد داریم در خصوص ویژگی های معماری داخلی اروپایی و همچنین انواع سبک های طراحی  بیشتر صحبت کنیم:

 

رنگ و نورپردازی در معماری داخلی اروپایی

 

سبک اروپایی جزو سبک های شیک و جذاب می باشد. در سبک اروپایی بحث رنگ آمیزی و نورپردازی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

نورپردازی و ترکیب رنگ ها، دو موردی هستند که در هنگام طراحی یک فضا به سبک اروپایی، قابل توجه است

 

آشپزخانه قلب هر خانه می باشد و به همین دلیل در هنگام طراحی باید توجه زیادی به آن شود. شرکت معماری داخلی برای طراحی آشپزخانه به سبک اروپایی بهتر است که جزیره استفاده شود. همچنین میز ناهارخوری نیز از دیگر وسایلی است که بسیار زیاد در این سبک به چشم می خورد. یک ایده خلاقانه دیگر که برای آشپزخانه های به سبک اروپایی وجود دارد استفاده از لوستر طلایی در این فضا است.

 

سالن پذیرایی در طراحی داخلی

 

برای طراحی سالن پذیرایی جهت برگزاری دورهمی و مهمانی های خانوادگی و دوستانه احتیاجی به صرف هزینه های زیادی نیست. یکی از مشخصات سبک اروپایی این است که در طراحی سالن پذیرایی از ملزومات و اسسوری های تزئینی و دکوراتیو زیادی استفاده نمی شود.

شرکت های دکوراسیون داخلی برای طراحی سالن پذیرایی به سبک اروپایی شما تنها به یک دست مبلمان و  یک الی دو اکسسوری نیاز دارید.استفاده از رنگ هایی مثل طلایی در سالن پذیرایی، می تواند بر جذابیت  محیط بیافزاید. مبلمانی به رنگ طلایی و ملزوماتی که رگه هایی از این رنگ را در خود جای داده اند، در دکوراسیون اروپایی استفاده میشود.

 

سبک ویکتوریایی در طراحی داخلی

 

سبک ویکتوریای یکی از سبک ها در دکوراسیون داخلی است. در کشورهای اروپایی به زیادی استفاده می شود. در این سبک چیزی که بسیار مورد توجه عموم است، بحث هماهنگی و تعادل در کنار زیبایی می باشد.

برای اجرا و پیاده سازی این سبک باید توجه کنید که فضاهای عمومی و خصوصی باید به خوبی از یگدیگر تفکیک شوند. دیوارها نیز بهتر است با استفاده از  کاغذدیواری رنگی یا ساده به دو قسمت تقسیم گردند. وسایل تزئینی در این سبک بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

معماری داخلی روز دنیا در منازلی به این سبک قسمت پذیرایی مهم ترین قسمت در دکوراسیون منزل به حساب می آید که با شکوه تمام آراسته شده است. وجود شمعدان های بزرگ، چلچراغ ها و شیشه های منقوش از دیگر ویژگی های این سبک است که بسیار طرفدار دارد. لازم به ذکر است که در این سبک زیبایی بصری بسیار مهم است.

سبک باروک در طراحی داخلی

 

سبک باروک از دیگر سبک های اروپایی است. چیزی که در این سبک بسیار مورد توجه است،  فضاهای منحنی و طرح های نامتقارن بوده که در معماری داخلی روز دنیا  مورد بررسی قرار گرفته است. علاوه بر آن تزئینات و لوازم دکوری زیبا، رنگ های صورتی و آبی در این سبک به زیبایی خود نمایی می کند. در سبک باروت نیز می تواند از وسایل و تجهیزاتی چون مبلمان رسمی به رنگ تیره استفاده کرد

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *