نکات طلایی برای طراحی فضای کار اشتراکی و استارت آپ ها

بهترین معماری داخلی ساختمان: این روزها با گسترش شهرنشینی شاهد افزایش ساخت و ساز آپارتمان ها و برج ها هستیم که برخلاف منازل ویلایی مساحت زیادی ندارند. اکثر کسانی که در اینگونه منازل آپارتمانی شکا سکونت دارند .همواره با این دغدغه و مشکل روبه رو هستند که چطور باید لوازم را در آن چیدمان نمایند .

در واقع بهترین سبک دکوراسیون چه سبکی می باشد؟ در ادامه مطلب قصد داریم در خصوص بهترین سبک و معماری داخلی ساختمان برای منازلی صحبت کنیم که دارای مساحت محدود هستند:

سبک های رایج در دکوراسیون داخلی

بهترین معماری داخلی ساختمان:یکی از سبک های دکوراسیون داخلی رایج و بسیار پرطرفدار در معماری داخلی سبک مدرن است.

این سبک ویژگی های خاصی دارد و بهترین معماری داخلی ساختمان را برایتان رقم می زند و غالبا برای اجرا و پیاده سازی در منازل کوچک آپارتمانی مناسب است.

ویژگی های این سبک شامل موارد زیر است:

همانطور که می دانید مبلمان در هر سبک دکوراسیونی استفاده از آن ها ابعث احیای سبک های نوین در دکوراسیون داخلی محسوب می شود. مبلمان در سبک های مدرن دارای رنگ های خنثی و سرد همچون طوسی است. مبلمان سبک مدرن دارای طرحی ساده می باشد.

اما در نهایت سادگی زیبایی خود را حفظ کرده و جلوه ای زیبا به دیزاین داخلی می بخشند. در طراحی مبلمان که در سبک های مدرن توسط تولیدی ها طراحی می شوند، از خط های کم قوس با کمترین میزان انحنا استفاده می شود.

یکی دیگر از ویژگی ها و مشخصات مبلمان سبک مدرن این است که: برای پوشش رویه ی مبمان تا حد ممکن از پارچه ها و روکش های بدون طرح و نقش و کاملا ساده استفاده شده است .

در حقیقت پایه و اساس انتخاب برای یک مبلمان مدرن را پارچه های ساده و یک دست می باشد.

 

اشکال

اشکال یکی از عناصر مهم در طراحی داخلی مدرن می باشد که حتما باید به آن توجه ویژه ای داشت. به طور معمول در طراحی به سبک مدرن از اشکال هندسی کاملا ساده مانند مستطیل یا مربع استفاده  می کنند . چنانچه طراح مایل به استفاده از منحنی ها و شکل های پیچیده تر باشد سعی می کند که از منحنی های نرم و صفحات شبکه ای شکل استفاده کند.

کفپوش

برای پوشش کف منزل در سبک مدرن شما می توانید از مصالح و متریال های مختلفی استفاده کنید. اما پوشش وینیل از نوع براق و همچنین سرامیک و پارکت بهترین انتخاب ها هستند. چنانچه تصمیم دارید در قسمت های مختلف فضای دکوراسیون منزلتان می توانید از فرش ها بهره کافی داشته باشید، بهتر است از فرش های تک رنگ و با طرح ساده استفاده کنید. دلیل آن این است که این مدل از فرش ها حداکثر همخوانی و مطابقت را با سبک مدرن دارند. علاوه بر فرش می توانید از موکت هایی که دارای پرزهای کوتاه هستند برای پوشش کف استفاده کنید.

 

چیدمان

یکی از ویژگی های سبک مدرن این است که در این سبک احتیاجی نیست که حتما تقارن در بخش های مختلف منزل رعایت شود. چرا که  رعایت کردن تقارن مختص سبک های دیگر همچون کلاسیک است. اگر برای تکمیل فضا و معماری داخلی تصمیم گرفته اید که از پرده ها بهره داشته باشید، حتما  توجه داشته باشید که پرده هایتان باید کاملا تک رنگ و دارای رنگی ملایم باشند.

 

نورپردازی

همانگونه که مطلع هستید نورپردازی تکمیل کننده ی یک دکوراسیون زیبا و حرفه ای است. معماری داخلی هلگر اگر به کوچک ترین وبی اهمیت ترین جزئیات در طراحی داخلی توجه کنید اما در نهایت نورپردازی درستی نداشته باشید طراحی تان کاملا ناقص است. برای نورپردازی در سبک مدرن می توانید از نورپردازی به صورت اسپات‌ لایت استفاده کنید.

برای کام کردن کنتراست نور در خانه و دلنشین تر شدن فضا هم می توانید از لامپ های هالوژنی استفاده نمایید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *